Gemiddelde beroep van een eendenrijder
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Hehe, eindelijk een soortgenoot! Ik ben opbouwwerker, maar dat wist je kennelijk al. Om te zien ben ik een heel braaf jochie. Hoewel zwart en kistjes nog altijd tot mijn standaard kledingpakket horen, zij het niet meer iedere dag. Ben dan ook al 35, kuch! En mij haar laat ik maar weer eens groeien voor de verandering. Is je eend ook zwart?betty schreef:Ik ben cultureel werker ja buurthuiswerker dus. Maar die geitewollen sokken horen ook niet bij mij (vroeger wel hoor) ik ben nu van het soort leren jasje met arafatsjaal en liefst alles zwart....
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
is dit ook goed, na acadyane en twee eenden versleten te hebben nu dus een ami8, maar deez staat ook weer te koop (2cv.nl markt en marktplaats) hij moet plaats maken in mijn garage voor een nieuw project (aca omtoveren tot landrover(tje)) Tja met z'n vieren en dan nog twee uit hun krachten gegroeide duitse herders gaat net niet in een ami8...
Enneh ik word volgend jaar veertig, mijn motto is hoe ouder hoe gekker hoor, dus lekker blijven dragen die kisten!!!!!!!
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!
-
- Heavy user
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
Begrijp me goed, ik ben niet op geld uit, ik ben uit op leuke dingen en dat kost helaas geld. Maar ik kan er niet mee zitten dat ik altijd te weinig geld heb. Als het niet duur kan, moet het maar goedkoop en daar begin ik hoe langer hoe cratiever in te worden zonder illegale praktijken of asociaal gedrag.
Afblijven.
Nou om heel eerlijk te zijn, ik ben door een aantal vervelende dingen wel iemand geworden die NU leeft. Dus als het effe kan (en vaak kan het niet "effe") doe ik wel wat ik wil, en ja meestal kost het pleuro's.Lelijke Eend schreef:Begrijp me goed, ik ben niet op geld uit, ik ben uit op leuke dingen en dat kost helaas geld. Maar ik kan er niet mee zitten dat ik altijd te weinig geld heb. Als het niet duur kan, moet het maar goedkoop en daar begin ik hoe langer hoe cratiever in te worden zonder illegale praktijken of asociaal gedrag.
Dus eigenlijk ben ik best wel een beetje op geld uit. (tja het klinkt wel erg materialistisch als ik het zo lees, maareeeh laten we alstjeblieft eerlijk zijn )
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!
-
- Heavy user
Dag Allemaal!
Ik ben 1ste jaars student Film en Televisiewetenschappen, en heb daarnaast een bijbaantje als teleconsultant. Ik heb sinds juli een Dolly (rood/wit) uit '86 (ze is een paar dagen jonger dan ik!). Die maand had ik ook m'n rijbewijs gehaald, en mocht toen in m'n vader's eend rijden (had ie net gekocht) en ik wist het toen zeker: nooit meer iets anders!!!
Ik ben 1ste jaars student Film en Televisiewetenschappen, en heb daarnaast een bijbaantje als teleconsultant. Ik heb sinds juli een Dolly (rood/wit) uit '86 (ze is een paar dagen jonger dan ik!). Die maand had ik ook m'n rijbewijs gehaald, en mocht toen in m'n vader's eend rijden (had ie net gekocht) en ik wist het toen zeker: nooit meer iets anders!!!
Ach, nu we toch aan het voorstellen zijn...
Ik heb ook m'n weg naar het forum gevonden. Ik ben Marieke. Ik ben (schaamteloos) 30. Ik woon met mijn lief, Ruud, in Bussum.
Ik heb een eend, uiteraard. Echter wel in stukken. Al veel te lang eigenlijk...
We hebben ook een Trabant (te koop, liefhebbers?), een vliegend zijspan en wat 650cc brommers.
Nou schijnt het dat je in dit topic je beroep moet vertellen... Ik ben projectleider bij de GGD. De zachte sector dus....
Marieke
Ik heb ook m'n weg naar het forum gevonden. Ik ben Marieke. Ik ben (schaamteloos) 30. Ik woon met mijn lief, Ruud, in Bussum.
Ik heb een eend, uiteraard. Echter wel in stukken. Al veel te lang eigenlijk...
We hebben ook een Trabant (te koop, liefhebbers?), een vliegend zijspan en wat 650cc brommers.
Nou schijnt het dat je in dit topic je beroep moet vertellen... Ik ben projectleider bij de GGD. De zachte sector dus....
Marieke
-
- Gebruiker
Polyesterboer. Niks techniek, IT of socio.
Ik mag mijn dagen vullen als bedrijfsleider bij een redelijk groot polyesterbedrijf.
Heb verder een kitcar (ja, zo'n polyester ding) met een bruut motorvermogen.
Houd mij verder bezig met ontwikkelingen daar in.
Timo
Ik mag mijn dagen vullen als bedrijfsleider bij een redelijk groot polyesterbedrijf.
Heb verder een kitcar (ja, zo'n polyester ding) met een bruut motorvermogen.
Houd mij verder bezig met ontwikkelingen daar in.
Timo
Vroemvrotpruttel.
. __ ø.___o
(O_\D/___O)
. __ ø.___o
(O_\D/___O)
-
- Heavy user