GSA als eerste auto...
-
- Regelmatige poster
Nog eens over gehad met paps:
Hij vraagt zich nog steeds af hoe het met onderdelen zit...
die zijn toch niet zo superzeldzaam leek mij.
op het EI mag je toch ook komen als je een GSA hebt, en later een eend (erbij) wilt?
Hij denkt van niet ofzoiets, in ieder geval, dat ik geen hulp zou kunnen vinden bij het leren onderhouden van zo'n ding.
Gelukkig is hij nog niet verkocht We blijven hopen...
Gr Maurice
Hij vraagt zich nog steeds af hoe het met onderdelen zit...
die zijn toch niet zo superzeldzaam leek mij.
op het EI mag je toch ook komen als je een GSA hebt, en later een eend (erbij) wilt?
Hij denkt van niet ofzoiets, in ieder geval, dat ik geen hulp zou kunnen vinden bij het leren onderhouden van zo'n ding.
Gelukkig is hij nog niet verkocht We blijven hopen...
Gr Maurice
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Lang niet actief geweest op dit forum, maar de GSA staat er al even
En:
Op de achtergrond, met de inmiddels overleden kat.
De Daihatsu kun je ook net zien, met bijna dezelfde kilometerstand blijft die ook maar gaan. Motortje klinkt wat rammelend als ie koud is maar rijd super. En zuinig. Dit jaar mee op vakantie geweest omdat de GSA weer 's kapot was
In volle glorie!
En de Charade bij een zomers ritje richting de Maasvlakte
En:
Op de achtergrond, met de inmiddels overleden kat.
De Daihatsu kun je ook net zien, met bijna dezelfde kilometerstand blijft die ook maar gaan. Motortje klinkt wat rammelend als ie koud is maar rijd super. En zuinig. Dit jaar mee op vakantie geweest omdat de GSA weer 's kapot was
In volle glorie!
En de Charade bij een zomers ritje richting de Maasvlakte
- hertog jan
- Gebruiker
Voor de gsa liefhebbers, ik heb nog 1of2 bananendozen met onderdelen van gsa staan.
Zal binnenkort eens kijken wat er ook al weer allemaal in zat. Sowieso richttingaanwijzers, tellers en achterlichten.
Zal binnenkort eens kijken wat er ook al weer allemaal in zat. Sowieso richttingaanwijzers, tellers en achterlichten.
dyane 1969 (verzonken koets), ami8 break 1975, dyane 1973 (verkocht), dyane 1975, 2cv 1978 (verkocht), 2cv 1986, acadiana pickup 1986 (verkocht)