Gespot!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Jah.......Anne schreef:Kwam zo'n half uur geleden nog een gele eend langsgereden, luid toeterend

Wij hebben de paasroute afgereden die we toen moesten afbreken.
Op de terugweg kwamen we bij jullie langs.
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?p=163740#163740
Groetjes Ton en Sylvia
Groetjes Eendennest Echt
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Ik reed net 2x langs de Esso in Baarn, aan de Geerenweg (naast de ijsbaan). Daar stond een nette witte 2cv6 met chromen wieldopjes voor de garage (aangrenzend aan het pompstation). Ik moest toch even wat lekkers halen dus liep de garage binnen om te vragen of de eigenaar aanwezig was maar helaas niet. Waarschijnlijk stond ie voor klein onderhoud klaar.
Nu met nieuwe nickname!
was: Thadeez
was: Thadeez
-woensdagmiddag een witte 2cv met 3 mensen er in op de A2 richting amsterdam, tijd mee opgereden, mijn passagiers hebben er nog een foto van gemaakt, maar die heb ik nog niet.
-vandaag een rode 2cv ergens op de snelweg nog in de buurt van amsterdam, nam de afslag, al toeterend, maar zag het te laat om te reageren
-en nog een groen/beigegele HY bus op de A12 richting arnhem, met vierkante koplampen
-vandaag een rode 2cv ergens op de snelweg nog in de buurt van amsterdam, nam de afslag, al toeterend, maar zag het te laat om te reageren
-en nog een groen/beigegele HY bus op de A12 richting arnhem, met vierkante koplampen
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Den Dolder
Om ongeveer 12.30 bij Albert Hein de rode NK-16-NK.
Zeist
Rond 15.00 uur op de Jacob van Lenneplaan / kruising Scharweidelaan en even later op die weg de rood / zwarte charleston in ratlook (ofwel zo uit de schuur getrokken) met hoge toeren en snelheid vliegend, RB-89-VG.
En later in de middag de nieuw opgeknapte blauwe eend van en met Michiel G. bij mij op de stoep.
Zondag 3 mei 14.09 uur
Weer Michiel G voor mijn huis maar nu in zijn groene liefde...
Om ongeveer 12.30 bij Albert Hein de rode NK-16-NK.
Zeist
Rond 15.00 uur op de Jacob van Lenneplaan / kruising Scharweidelaan en even later op die weg de rood / zwarte charleston in ratlook (ofwel zo uit de schuur getrokken) met hoge toeren en snelheid vliegend, RB-89-VG.
En later in de middag de nieuw opgeknapte blauwe eend van en met Michiel G. bij mij op de stoep.

Zondag 3 mei 14.09 uur
Weer Michiel G voor mijn huis maar nu in zijn groene liefde...
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Veelvuldig poster