Je voorspeakers in ieder geval VOOR je maken dan. En, qua ruimte tussen achterbank en stoelen bedoelde ik die ruimte echt direct achter de stoelen dus. Niet op je tank, die dus ACHTER je schot ligt? (neem ik aan?)
Een 10 inch subwoofer kun je al vanaf 18 liter gesloten laten spelen, en met het juiste merk kun je dan zelfs nog zo laag gaan als 30 hz. Het komt de belastbaarheid niet ten goede, maar je gaat niet puur voor het dreunen maar voor een aanvullend geluidsbeeld, dus naar mijn mening een prima oplossing.
Ik weet niet waarom het precies is, misschien vanwege de ondersteuning vanuit de fabriek, of wellicht wat leverings problemen vanuit de fabriek, is giswerk voor mij. Had het alleen wel gelezen dat het aflopend is.
Het uitgangs nivo naar een versterker toe, dus het level-out, heeft in jouw geval niet heel veel prioriteit. Je kunt met een 2volt uitgang met de juiste versterker prima spelen. De reden dat we in de wedstrijd scene aan veel hogere signalen komen, is gewoon omdat we op den duur de max van de versterker willen verhogen. Tijdelijk dus in feite een vervormt signaal uitsturend, wat wordt opgevangen door de versterker, en door middel van kistbouw en extreem vermogen opgevangen kan worden. We spelen dan ook met zogenaamde "burps" of 30 seconden op muziek. En in deze extreme gevallen speel je nu eenmaal wel eens wat stuk, maar als je niet probeert, win je nooit ook, dus wordt dat "voor lief" genomen.
Blauwpunkt heb ik geen fijne ervaringen mee. Loopwerk van cd speler wat stukgaat en bij een andere de "knop" die door het frontje wordt ingeduwd om de radio te laten spelen die stukging. (niet te verwarren met de connectoren tussen frontje en radio)
En ik kom, volgens mijn profiel, en ook in het echt, uit Brielle.
Nu is het wel mijn bedoeling om het Linde-Treffen te bezoeken. Ik weet niet hoe diep je in Drenthe zit?
Installatie inbouwen in Acadiane
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed