Back to Beusichem 2009
Het was echt leuk! Vooral de route er naar toe. Ik zou om 9u40 aansluiten in hengelo. Maar eerst moest ik om 7u22 de trein vanuit hilversum pakken om uberhaupt op tijd mijn auto op te kunnen halen in enschede om aan te kunnen sluiten. En... wat denk je? Sein en wisselstoring, in Deventer! Einde reis. Eerst nog geprobeert naar enschede te liften maar toen maar de bus naar zutphen (burton rondleiding) gepakt. Daar kwam ik gelukkig wel op tijd, en met dank aan verschillende mede a-type rijders heb ik heen en weer mee kunnen liften naar beusichem, en dus niets gemist!
Ik was vooral erg onder de indruk van de sterrenrit. Wel weinig forummers gezien, maar ja, hoe herken ik jullie? :p Tot violgend jaar!
Ik was vooral erg onder de indruk van de sterrenrit. Wel weinig forummers gezien, maar ja, hoe herken ik jullie? :p Tot violgend jaar!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Da's wel een goeie ja. Op Citromobile had ik een 2cv.nl-shirt aan. Als je iemand met zo'n shirt ziet, gewoon ff aanspreken.Rossero schreef:Wel weinig forummers gezien, maar ja, hoe herken ik jullie?
Die 2cv.nl-sticker op je auto is ook een goeie tip. Sowieso als je een auto ziet waarvan je denkt 'ken ik die niet van het forum?', dan stap je gewoon op de bestuurder af. Zo heb ik Malle Babbe, Ramon, TomDuckpower en een hoop anderen leren kennen op de Efteling-meeting, een paar jaar geleden. (En als je iemand veel foto's ziet maken, dan is het Martijn 'CitroenAZU' ) Dus: veel meetings bezoeken en met veel mensen babbelen, dan kom je de forummers vanzelf tegen!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Beusichem was echt een feest!
De rit naar Beusichem ook.
Vooral als je vanwege stoplichten opeens vooraan in een rijtje A-types over de weg gaat. Een hele serie achter je aan, achterom kijken is dan een feest.
Ze volgen je trouwens allemaal als je in je hoofd hebt dat je bij de Mac Apeldoorn denkt te moeten zijn en blijkt dat je het AC Apeldoorn moet hebben Sorry nogmaals
Gevolg was natuurlijk een rondje van de zaak op het Mac terrein en de snelweg weer op naar de volgende afslag...
Het bekende marktplein waar het 40 jaar geleden begonnen is.
Een idyllisch pleintje in Frankrijk? Welnee, Nederland!
De AZU van AZU
De eend van de Nederlandse Jeugdherbergen, ik had 'm nog nooit in het echt gezien.
Kofferbak verkoop.
Na het openen van de derde deur vlogen de miniaturen de deur uit!
Te bizar voor woorden: waarschijnlijk de enige 3 in Bleu Cristal in Nederland. Te zien in Beusichem.
De twee aan de buitenkant zijn bovendien originele D6'en
Vrolijke eend met vrolijke inhoud
Meer foto's op : http://picasaweb.google.com/ente.foto/BackToBeusichem#
De rit naar Beusichem ook.
Vooral als je vanwege stoplichten opeens vooraan in een rijtje A-types over de weg gaat. Een hele serie achter je aan, achterom kijken is dan een feest.
Ze volgen je trouwens allemaal als je in je hoofd hebt dat je bij de Mac Apeldoorn denkt te moeten zijn en blijkt dat je het AC Apeldoorn moet hebben Sorry nogmaals
Gevolg was natuurlijk een rondje van de zaak op het Mac terrein en de snelweg weer op naar de volgende afslag...
Het bekende marktplein waar het 40 jaar geleden begonnen is.
Een idyllisch pleintje in Frankrijk? Welnee, Nederland!
De AZU van AZU
De eend van de Nederlandse Jeugdherbergen, ik had 'm nog nooit in het echt gezien.
Kofferbak verkoop.
Na het openen van de derde deur vlogen de miniaturen de deur uit!
Te bizar voor woorden: waarschijnlijk de enige 3 in Bleu Cristal in Nederland. Te zien in Beusichem.
De twee aan de buitenkant zijn bovendien originele D6'en
Vrolijke eend met vrolijke inhoud
Meer foto's op : http://picasaweb.google.com/ente.foto/BackToBeusichem#
Hier kun je onze plaatjes zien van dit prachtige evenement:
http://www.flickr.com/photos/toniclight ... 654224607/
Jeroen
http://www.flickr.com/photos/toniclight ... 654224607/
Jeroen
Ami6 Grand Confort 11/1967 73-27-EP
www.citroenami6.nl
www.citroenami6.nl
-
- Beginner
- Contacteer:
Het was echt een leuke dag!
Ik heb mij en mn eendje terug gezien op jullie foto's. Dat is ook leuk.
Hieronder kunnen jullie wat foto's vinden die ik heb gemaakt.
www.marienaatje.hyves.nl
Ik heb mij en mn eendje terug gezien op jullie foto's. Dat is ook leuk.
Hieronder kunnen jullie wat foto's vinden die ik heb gemaakt.
www.marienaatje.hyves.nl