Back to Beusichem 2009

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1790
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » ma 15 jun, 2009 09:06

Leuk al die foto's. Volgende keer de AZAM, AMI6 of AU van mn broer maar lenen want mijn rode 2cv6 is zo bijzonder dat ik dr 0 keer op een foto heb terug gezien :)

Typerend voor de sfeer: kwam een jochie keihard van het erf af fietsen van zn huis en moest vol in de remmen om niet snoeihard op een groep eendenliefhebbers in te rijden. Hij riep geschrokken 'sorry' waarop een man zei 'geeft niet' en weer verder liep. 'Normaal' gesprokken loopt zoiets in NL op klappen uit.

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » ma 15 jun, 2009 09:22

Twécévé schreef:Typerend voor de sfeer: kwam een jochie keihard van het erf af fietsen van zn huis en moest vol in de remmen om niet snoeihard op een groep eendenliefhebbers in te rijden. Hij riep geschrokken 'sorry' waarop een man zei 'geeft niet' en weer verder liep. 'Normaal' gesprokken loopt zoiets in NL op klappen uit.
Ik weet niet waar jij woont??? :roll: :wink:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1790
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » ma 15 jun, 2009 09:26

Nou, bij wijze van; gezien alle verhalen in de kranten.

kVond het persoonlijk overigens ook erg leuk dat er zoveel AMI's waren. Beetje meer Mehari's had wel gemogen. Dit was ook nog leerzaam (zie versnellingspook):

Afbeelding

Charly
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 26 jan, 2005 20:56
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Charly » ma 15 jun, 2009 09:35

Twécévé schreef:Typerend voor de sfeer: kwam een jochie keihard van het erf af fietsen van zn huis en moest vol in de remmen om niet snoeihard op een groep eendenliefhebbers in te rijden.
Nog zo'n leuk voorval: in het kleine dorpje Lienden reed ik als voorrijder van een kolonne van wel 50 eenden en aanverwanten. Bij een wegversmalling was er een automobilist die naar me lachte en me voor liet gaan. Hij wist natuurlijk niet dat er nog 50 auto's achter me zaten ....... :lol: :lol: :lol: :wink:
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991

Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1947
Lid geworden op: za 26 mei, 2007 00:16

Bericht door Rossero » ma 15 jun, 2009 09:52

Charly schreef:in het kleine dorpje Lienden reed ik als voorrijder van een kolonne van wel 50 eenden en aanverwanten. Bij een wegversmalling was er een automobilist die naar me lachte en me voor liet gaan. Hij wist natuurlijk niet dat er nog 50 auto's achter me zaten ....... :lol: :lol: :lol: :wink:
Haha, dat weet ik nog wel ja;) dat kleine dorpje waar iedereen de weg kwijt raakte.Vlak voor lienden heeft de helft van de eenden de verkeerde afslag genomen. Toen we binnen kwamen rijden met onze stoet van ca 20 eenden kwam opeens de andere helft van links op een splitsing. Ritsen maar! Even later deelde de groep zich weer op in tweeen, welke aan het eind van het dorp opeens weer bij elkaar kwamen. Grootse chaos! Daar, op dat punt waren we officieel de weg kwijt, en stonden we stil. Hoogstwaarschijnlijk stond toen het hele gehucht vol met eenden en aanverwanten. Vlak na lienden heeft het grootste deel de GPS gevolgt (helaas), maar gelukkig was ik bij het groepje van 6 dat de route over de dijk heeft gevolgd. Prachtroute!

Gebruikersavatar
Eendeke
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 538
Lid geworden op: di 12 feb, 2008 15:54
Locatie: Hilverum onder de zendmast.

Bericht door Eendeke » ma 15 jun, 2009 10:53

Hoi,

Ik vond het ook een topdag 88-)
Vooral leuk om die andere ami te zien met open dak! Er waren trouwens veel ami's zeg!

Charly
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 26 jan, 2005 20:56
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Charly » ma 15 jun, 2009 10:59

Eendeke schreef:Er waren trouwens veel ami's zeg!
Ja, en ook veel Dyane's. :D Ik kan me niet herinneren ooit zoveel Dyane's bij elkaar gezien te hebben, zelfs op Citromobile niet.
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1790
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » ma 15 jun, 2009 13:12

Eendeke schreef:Hoi,

Ik vond het ook een topdag 88-)
Vooral leuk om die andere ami te zien met open dak! Er waren trouwens veel ami's zeg!
Kwam mede omdat de Ami vereniging er een uitje van had gemaakt. Broccante markt die ze altijd doen, hadden ze nu verschoven naar Beusichem dacht ik. Dyane's waren er inderdaad ook veel. Blijkbaar heeft de Dyane vereniging er ook ruim aandacht aan besteed. Mehari's waren wel erg ondervertegenwoordigd.

Wie is eigenlijk de organisatie van dit evenement? Ben eigenlijk benieuwd of dit jaarlijks gaat worden. Heb nog wel wat tips namelijk.
Laatst gewijzigd door Twécévé op ma 15 jun, 2009 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.

PapaDuckie
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 14 mar, 2007 15:11
Locatie: Oss

Mijn foto's van Beusichem

Bericht door PapaDuckie » ma 15 jun, 2009 13:16

Let the Duck out

CitroenAZU
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1460
Lid geworden op: do 13 mar, 2003 16:13
Locatie: Citroville
Contacteer:

Bericht door CitroenAZU » ma 15 jun, 2009 14:11

Ik hoop niet dat een jaarlijks evenement wordt. Ik zou het vanwege het nostalgische karkater eens in de 5 of 10 jaar laten plaatsvinden...
Citrogroeten,
Martijn

Het besteleendregister:
www.citroenazu.nl

Gebruikersavatar
Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1790
Lid geworden op: di 22 apr, 2003 12:39
Contacteer:

Bericht door Twécévé » ma 15 jun, 2009 15:02

Om de paar jaar zou inderdaad ook een goede optie zijn.

Flying Duckman
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 856
Lid geworden op: vr 23 dec, 2005 09:19
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Flying Duckman » ma 15 jun, 2009 17:19

De organisatie lag in handen van alle 2CV clubs in principe. Iedereen mocht een steentje bijdragen, in dit geval werd het vooral gedragen door de ami club. Maar het was een gezamelijke inspanning aangedragen door stichting 2CV vrienden nederland.

We hebben het nog niet over volgend jaar gehad, waarschijnlijk gaat dat ook niet gebeuren, maar er komen vanzelf berichten over.

Het was een erg leuk evenement, ik heb er van genoten!
groeten Flying Duckman

mooie foto van je auto? http://www.bloemendal-fotografie.nl

Plaats reactie