Profiteren van de sloopregeling ?
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Profiteren van de sloopregeling ?
Deze "aanbieding" kreeg ik in de brievenbus van de FORD dealer te Emmeloord.
Volgens hun informatie komt mijn Le Patron in aanmerking voor een slooppremie van wel 1000 euro !!! HOERA
Stiekem denk ik er echter toch over lekker stinkend en vervuilend bezig te blijven en die A-label FORD in de showroom te laten roesten
Of ik ga een proefrit maken en laat mijn driewieler dan een poosje bij hen op de oprit staan. Hebben ze ook eens wat leuks voor de passant
Volgens hun informatie komt mijn Le Patron in aanmerking voor een slooppremie van wel 1000 euro !!! HOERA
Stiekem denk ik er echter toch over lekker stinkend en vervuilend bezig te blijven en die A-label FORD in de showroom te laten roesten
Of ik ga een proefrit maken en laat mijn driewieler dan een poosje bij hen op de oprit staan. Hebben ze ook eens wat leuks voor de passant
1984 Le Patron 3 / 1986 BX 1.4 RE / 1997 Saxo 1.6 SX automaat / 2012 DS3 HDI EGS
http://www.nwpvandenbergh.nl/citro-gekte/wagens.html
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Contacteer:
[edit NP: onnodig in kwaad daglicht stellen eendenboer verwijderd. Niets heel ernstigs, wel overbodig]
De 602 cc boxer, daar is niks mis mee en roest kennen we ook niet. Ik heb mijn Patron nu 10 jaar en er is eigenlijk nooit wat mee.
Ik zou nog niet dood gezien willen worden in een Ford.hanzz schreef:mooie aanbieding! doen joh! ben je meteen van dat tweecilindergezeik af! en met zo'n nieuwe fiesta ben je ook weer zeker van 4 jaar roestvrij rijden!
De 602 cc boxer, daar is niks mis mee en roest kennen we ook niet. Ik heb mijn Patron nu 10 jaar en er is eigenlijk nooit wat mee.
1984 Le Patron 3 / 1986 BX 1.4 RE / 1997 Saxo 1.6 SX automaat / 2012 DS3 HDI EGS
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
zou er ook naar toe gaan met die brief ik kom kijken voor die fiesta.
rond ritje gaan doen , en dan dus even naar buiten toe en voor dit willen jullie dus 1000 eur geven euuu nee bedank voor jullie verloren moeite doei.
en een test rit is niet even om het blokje he dus een fiks rit van nim . 2 uur .
kom maar even op bezoek of zo heheh.
vind het wel gek dat er hier nog geen foto's en dergelijke zijn over dat nieuw proto type kitcar het sporty ding weet niet hoe het noemt maar het heeft wel wat .
kom op mensen foto's en dergelijk .
van die racer met het bankje achter aan en kantel dakje.
rond ritje gaan doen , en dan dus even naar buiten toe en voor dit willen jullie dus 1000 eur geven euuu nee bedank voor jullie verloren moeite doei.
en een test rit is niet even om het blokje he dus een fiks rit van nim . 2 uur .
kom maar even op bezoek of zo heheh.
vind het wel gek dat er hier nog geen foto's en dergelijke zijn over dat nieuw proto type kitcar het sporty ding weet niet hoe het noemt maar het heeft wel wat .
see you when you see me
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Bedoel je deze de Flier ? dit proto type is al weer een paar jaar oud.joe_catchou schreef: vind het wel gek dat er hier nog geen foto's en dergelijke zijn over dat nieuw proto type kitcar het sporty ding weet niet hoe het noemt maar het heeft wel wat .
Toch wel fijn dat ik in de luxe positie ben dat ze mij die onzin niet (kunnen) sturen
Overigens, zo een fiesta is hier bij de locale ford dealer zelfs nog eens 500 euro voordeliger dan in jouw brief!
Geeft maar weer aan hoe de crisis heeft toegeslagen bij de autobedrijven.
Overigens, zo een fiesta is hier bij de locale ford dealer zelfs nog eens 500 euro voordeliger dan in jouw brief!
Geeft maar weer aan hoe de crisis heeft toegeslagen bij de autobedrijven.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Idd,de Flyer. Maar is nog niet te bestellen... Heb er ook al achter gehoordflash schreef:Bedoel je deze de Flier ? dit proto type is al weer een paar jaar oud.joe_catchou schreef: vind het wel gek dat er hier nog geen foto's en dergelijke zijn over dat nieuw proto type kitcar het sporty ding weet niet hoe het noemt maar het heeft wel wat .
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Ik heb laatst een brief van een Citroendealer gekregen, volgens hun kwam mijn Citroen in aanmerking voor de slooppremie.......
Ik had ze nog willen bellen met de vraag welke Citroen (van mijn 3 A type's, meer heb ik niet) dat dan wezen mocht volgens hun, dat is er helaas bij gebleven.......
Ik had ze nog willen bellen met de vraag welke Citroen (van mijn 3 A type's, meer heb ik niet) dat dan wezen mocht volgens hun, dat is er helaas bij gebleven.......
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
- Bluespirit
- Beginner