Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
- Erikjan
- Heavy user
- Berichten: 2069
- Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
- Locatie: boskoop
- Contacteer:
Ben over een paal gereden. Het chassis en de rechter wieldraagarm zijn krom. En het rechter spatbord de bumper en verstraler zijn kompleet aan puin. En het ergste is dat de ribbelkap ook schade heeft aan de zijkant. Het komt er dus op neer dat hij helemaal gedemonteerd moet worden. Vandaar de marbella. Als ik er aan ga beginnen komt er een verslag op dit forum. Heb momenteel alleen erg weinig tijd heb net een nieuw huis wat kompleet verbouwd moet worden :S.
Wij hebben als 2e auto een golf uit 1998......voor de langere reisen met de kinderen (oudste dochter bijna 4 jaar en de jongste 11 mnd).
De golf begint een beetje op te raken en ik ben al een jaar bezig om mijn vrouw zover te krijgen om in de CX station te laten rijden.....maar ut wil nog niet lukken....dus alle tips zijn welkom.
De golf begint een beetje op te raken en ik ben al een jaar bezig om mijn vrouw zover te krijgen om in de CX station te laten rijden.....maar ut wil nog niet lukken....dus alle tips zijn welkom.
2cv6 speciale club 1987
AK400 1970
AK400 1970
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1770
- Lid geworden op: ma 6 jun, 2005 20:40
- Locatie: stompwijk (zh)
wij hebben een renault espace erbij, uit '95 met een 2.2i motor en automaat. ruim zicht omdat je wat hoger zit, 7 stoelen die makkelijk te verwijderen zijn, rijdt snel en geluidloos. kost in aanschaf geen drol, verbruikt best veel benzine. stadsverkeer 1 op 6,5 en op de snelweg 1 op 7,7. nu rijden wij wel flink door.
ik heb zelf een aantal cx'n gehad, op benzine, gas en diesel en allemaal kregen motorische problemen, ondanks beurten en onderhoud en wekelijkse oliecheck. ik begin er niet meer aan. zelfde geldt voor de xm. snoeken zijn veel betrouwbaarder is mijn ervaring. en mooier ook. maar dan heb je weer geen gordels achterin.
ik heb zelf een aantal cx'n gehad, op benzine, gas en diesel en allemaal kregen motorische problemen, ondanks beurten en onderhoud en wekelijkse oliecheck. ik begin er niet meer aan. zelfde geldt voor de xm. snoeken zijn veel betrouwbaarder is mijn ervaring. en mooier ook. maar dan heb je weer geen gordels achterin.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1596
- Lid geworden op: wo 18 apr, 2007 14:53
- Locatie: Abbenes
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 165
- Lid geworden op: do 5 feb, 2009 22:34
- Locatie: Zuid Limburg
Deze zijn van mij.
De eend heeft inmiddels een metamorfose ondergaan.
Toen ik 'm kocht hat ie een zwart gescheurd dak.
Niemand die 'm herkend?
Hij komt uit Frankrijk, daarna heeft hij in 't noorden van 't land rondgetuffeld en ik heb 'm uit Brabant gehaald.
Nu dus in the Dutch mountains.
De eend heeft inmiddels een metamorfose ondergaan.
Toen ik 'm kocht hat ie een zwart gescheurd dak.
Niemand die 'm herkend?
Hij komt uit Frankrijk, daarna heeft hij in 't noorden van 't land rondgetuffeld en ik heb 'm uit Brabant gehaald.
Nu dus in the Dutch mountains.
The Chequered Flag
Frans, Zweeds & Duits
Voor de boodschappen en woon/werkverkeer: Golf 2 diesel uit 1991.
Voor de familie en lange ritten: Volvo 740 Turbo Estate uit 1990.
En de Eend is voor mezelf.
Voor de familie en lange ritten: Volvo 740 Turbo Estate uit 1990.
En de Eend is voor mezelf.
2CV6 Club 1985 (al 21 jaar...)
SAAB 900i 2.1-16 1991
Mercedes-Benz 240D 1982
SAAB 900i 2.1-16 1991
Mercedes-Benz 240D 1982
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 243
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 09:01
- Locatie: Brugge, België
- Contacteer:
deze namiddag nog even de xm een grote poetsbeurt gegeven...
toch wel een handige en leuke auto, ben er echt tevreden over.
Groeten,
Wiebe
toch wel een handige en leuke auto, ben er echt tevreden over.
Groeten,
Wiebe
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/