Bij deze de link naar mijn ACA Album. Ik heb er 20 nwe foto's opgezet. Komende weekend gaat de uiteindelijke laklaag erop!!
Groet, Ries!
http://s424.photobucket.com/albums/pp32 ... ne%201985/
Foto update Project ACA (1985)
Hoi Revi,
Het was een flinke klus al met al, maar daar is het dan. De kleur is een originele Citroën kleur: Gris Nocturne. Volgens de ouwe kleurstalen van de lakken handel uit 1967. Volgens mij voor een DS gebruikt maar later ook voor de Charleston(de donkere grijs). Ziet er waanzinnig uit. Beetje sinaasappelhuidje vanwege het rollen, maar dat was te verwachten. Gisteren door de APK heen. Wel een paar puntjes van aandacht qua onderkant. Nu staat de wolkjeseend van Maaike bij de APK. Hoop dat tie er doorheen komt, moet een hoop aan gebeuren nl. Gaat iig het volgende project worden. Maar dat ga ik wel gefaseerd doen. Scherm voor scherm etc. Moet ook een nw achterkantje in en het deel bij de voorruit moet er uit. Ik denk dat ik die laatste lasklussen laat doen, de rest doe ik zelf. Ik weet niet of jij op facebook zit, daar staat mijn hele ACA album. Ik zal de laatste pics ook wel ff op Photobucket zetten...
Daar is het. Staan de laatste maar ook nog meer ouwe foto's bij.
Greetz en thnx voor je belangstelling!!
Ries!
ps. Schotland staat op mijn verlanglijstje, maar ik denk dat mijn ACA me is voor geweest
Het was een flinke klus al met al, maar daar is het dan. De kleur is een originele Citroën kleur: Gris Nocturne. Volgens de ouwe kleurstalen van de lakken handel uit 1967. Volgens mij voor een DS gebruikt maar later ook voor de Charleston(de donkere grijs). Ziet er waanzinnig uit. Beetje sinaasappelhuidje vanwege het rollen, maar dat was te verwachten. Gisteren door de APK heen. Wel een paar puntjes van aandacht qua onderkant. Nu staat de wolkjeseend van Maaike bij de APK. Hoop dat tie er doorheen komt, moet een hoop aan gebeuren nl. Gaat iig het volgende project worden. Maar dat ga ik wel gefaseerd doen. Scherm voor scherm etc. Moet ook een nw achterkantje in en het deel bij de voorruit moet er uit. Ik denk dat ik die laatste lasklussen laat doen, de rest doe ik zelf. Ik weet niet of jij op facebook zit, daar staat mijn hele ACA album. Ik zal de laatste pics ook wel ff op Photobucket zetten...
Daar is het. Staan de laatste maar ook nog meer ouwe foto's bij.
Greetz en thnx voor je belangstelling!!
Ries!
ps. Schotland staat op mijn verlanglijstje, maar ik denk dat mijn ACA me is voor geweest

- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ziet er goed uit! Ik heb bij mijn Dyane in de voorspatborden extra plaatjes (laten) lassen aan de binnenkant omdat deze bij mij geknikt waren. Maar ze schijnen nogal is te willen knikken/scheuren.
Op deze foto zie je waar ze wel is willen knikken:

Op deze foto zie je waar ze wel is willen knikken:

- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
Dat knikken is idd een veel voorkomend probleem. Heb ik zelf nagenoeg geen last van bij mijn ACA, gelukkig. De eend van mijn vrouw heeft deze knikken wel. Ik ga daar ook plaatjes achter lassen om het boeltje weer vast te zetten...
Zal er allemaal maar steviger en duurzamer van worden, hah!
Groet, Ries!
Zal er allemaal maar steviger en duurzamer van worden, hah!
Groet, Ries!