Tja, hoe zit dat eigenlijk? Moet je naar de RDW? Moet je kentekenbewijs worden aangepast. Of is het gewoon mondje dicht?
Bullit
visa conversie en APK
officieel mag je 30 % maximaal aan veranderingen doen aan je wagen. Of een visa motor daar net binnenvalt weet ik niet.
Zo lang jij je mond houd bij de apk komen ze er niet achter dat je andere motor hebt. Tenzij je een kenner treft, maar die zullen waarschijnlijk wel een oogje dicht knijpen.
't is tenslotte niet gevaarlijk, haal wel even je sportluchtfiter er af en doe je eend filter er tijdelijk op. Op die manier valt het nog minder op
Zo lang jij je mond houd bij de apk komen ze er niet achter dat je andere motor hebt. Tenzij je een kenner treft, maar die zullen waarschijnlijk wel een oogje dicht knijpen.
't is tenslotte niet gevaarlijk, haal wel even je sportluchtfiter er af en doe je eend filter er tijdelijk op. Op die manier valt het nog minder op
Re: visa conversie en APK
Die van mij is net gekeurd bij een garage die erg veel eenden krijgt.Ik heb er niks over gehoord dus>>>>>>>Bullit schreef:Tja, hoe zit dat eigenlijk? Moet je naar de RDW? Moet je kentekenbewijs worden aangepast. Of is het gewoon mondje dicht?
Bullit
Liever knutselen en trots rijden, dan niets doen en lijden.
Inderdaad mag je officieel 1/3 (óf onderstel, óf motor, óf bovenbouw) aan veranderingen aan je auto aanbrengen. Voorbeeld is een kitcar op 2cv basis, daar verander je ook 1/3 van je auto. Een RDW keuring is dan vereist. Een Visa motor is een dermate kleine verandering, niemand die daar aandacht aan besteed. Op je kenteken papieren staat dat het een 2 cylinder is, en dat blijft het...Een viercilinder zou wel opvallen bijv.