De 8e 2CV.NL Forumtrofee is gevonden OP Urk (Fl).
Moderator: Hanzzl69
-
- Regelmatige poster
Van Harte gefeliciteerd. Ook voor je grote Hulp want die mocht dus ook niet uitslapen vanmorgen
Heb je nog lang om de boomstronk heen gegraven of viel dat mee. Ik had het niet als hint opgegeven hoor. Toen ik de foto zag moest ik zelf ook even lachen.
Op weg naar lelystad kwamen we nog een rode eend tegen ???
We dachten " he shit we zijn al gespot "
Moest idd zelf ook bij Camera nu zijn. Voor de D700. Dus dachten we , we nemen de trofee maar mee.Rijden we het pitoreske Urk in, ben er alleen een keer eerder geweest om een camera te kopen, inderdaad bij CameraNu.nl....
Heb je nog lang om de boomstronk heen gegraven of viel dat mee. Ik had het niet als hint opgegeven hoor. Toen ik de foto zag moest ik zelf ook even lachen.
Op weg naar lelystad kwamen we nog een rode eend tegen ???
We dachten " he shit we zijn al gespot "
Groetjes Eendennest Echt
Euhm.... Het is bij ons thuis meestal andersom, wij KUNNEN niet uitslapenDeux_Chevauxtje schreef:Van Harte gefeliciteerd. Ook voor je grote Hulp want die mocht dus ook niet uitslapen vanmorgen
Heb echt wel even rond gekeken in dat redelijk ondoordringbare bos...
Via de iphone even dit topic bekeken, foto erbij gezocht en dacht toen, hij moet vast onder de grond liggen. NA 2 minuten met mijjn voet grond wegvegen zag ik het kratje al!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
Hé Hanzzl, maak van de titel van dit topic maar snel:
gevonden OP Urk, anders krijgen we de hele gemeenschap van Urk achter ons aan he!
gevonden OP Urk, anders krijgen we de hele gemeenschap van Urk achter ons aan he!
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
-
- Moderator
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
@ TADAAAAA!! Davey was alleen een beetje teleurgesteld dat het geen beker was net als de vorige 2x
kan ik me iets bij voorstellen maar als je hem nou eens uitlegd dat het spul dat ie vast heeft enkele duizenden jaren oud is en het helemaal echt onvervalst handwerk is... mss vindt ie hem dan toch mooier dan een stukje plastic
kan ik me iets bij voorstellen maar als je hem nou eens uitlegd dat het spul dat ie vast heeft enkele duizenden jaren oud is en het helemaal echt onvervalst handwerk is... mss vindt ie hem dan toch mooier dan een stukje plastic
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
Haahaha dat heb ik geprobeerd, maar toen waren zijn auto'tjes ineens een stuk boeiender!
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com