Sleutel kwijt

Startproblemen? Vraag hier om je oplossingen.
Gesloten
RalfV
Beginner
Beginner

Sleutel kwijt

Bericht door RalfV » ma 9 nov, 2009 13:19

Hoi allemaal,

Ik weet niet of dit topic hier goed past maar kon geen betere plek vinden. Ik ben al een week mijn sleutels kwijt maar dan ook echt kwijt. Helaas was ik niet zo slim om een paar bij te maken, gevolg mijn 2 CV staat al meer als een week aan de kant. Iemand tips over wat nu??

Alvast bedankt!

Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner

Bericht door Gerard2cv » ma 9 nov, 2009 13:40

Ik ga er vanuit dat je de sleutelnummers niet opgeschreven heb,dan zal je alle sloten moeten vernieuwen :cry:

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » do 12 nov, 2009 11:36

Stuurslot demonteren en óf vervangen, óf aan de slag met wat extra bekabeling en een contact schakelaar + startknop.
Voor je deuren: zie pb
[edit NP] specifieke tips gewist en via pb verstuurd. thanx voor de bezorgdheid eric/saskia]
Laatst gewijzigd door the Nosepicker op vr 13 nov, 2009 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

deusjevo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door deusjevo » do 12 nov, 2009 17:31

Uhhh, is dit handig, al die specifieke tips :?: :?
RalfV zal hier overigens vast ter goeder trouw beland zijn maar toch...
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » vr 13 nov, 2009 09:38

the Nosepicker schreef:...als je sloten niet meer al te best zijn...
= zorgen dat je sloten goed schoon en gesmeerd zijn dus. Scheelt iets. Ik geef geen tips hoe iemand een eend met 'goede ' sloten zomaar kan openen..

Maar ik heb niet zoveel vertrouwen in den mensch (én in mijn slotjes/dakje/raamsluitingen) dat ik geloof dat iemand die per sé een eend wil meenemen hem laat staan als hij op slot is..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

RalfV
Beginner
Beginner

Bericht door RalfV » vr 13 nov, 2009 09:45

Bedankt allemaal voor de tips, heb de eend inmiddels weer kunnen starten, stuurrslot eruit kunnen slopen en hij staat inmiddels bij de garage voor een nieuw contact slot. Er paste een oud sleuteltje op de buitendeuren dus dat is ook weer mooi!

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » vr 13 nov, 2009 09:46

Mooi! Kan deze op slot.
Douglas Adams

Gesloten