Hoi allemaal,
Ik weet niet of dit topic hier goed past maar kon geen betere plek vinden. Ik ben al een week mijn sleutels kwijt maar dan ook echt kwijt. Helaas was ik niet zo slim om een paar bij te maken, gevolg mijn 2 CV staat al meer als een week aan de kant. Iemand tips over wat nu??
Alvast bedankt!
Sleutel kwijt
-
- Moderator
Stuurslot demonteren en óf vervangen, óf aan de slag met wat extra bekabeling en een contact schakelaar + startknop.
Voor je deuren: zie pb
[edit NP] specifieke tips gewist en via pb verstuurd. thanx voor de bezorgdheid eric/saskia]
Voor je deuren: zie pb
[edit NP] specifieke tips gewist en via pb verstuurd. thanx voor de bezorgdheid eric/saskia]
Laatst gewijzigd door the Nosepicker op vr 13 nov, 2009 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
= zorgen dat je sloten goed schoon en gesmeerd zijn dus. Scheelt iets. Ik geef geen tips hoe iemand een eend met 'goede ' sloten zomaar kan openen..the Nosepicker schreef:...als je sloten niet meer al te best zijn...
Maar ik heb niet zoveel vertrouwen in den mensch (én in mijn slotjes/dakje/raamsluitingen) dat ik geloof dat iemand die per sé een eend wil meenemen hem laat staan als hij op slot is..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator