Collection - Voitures Miniatures.
Collection - Voitures Miniatures.
Al meer dan 30 jaar verzamelaar..
hierbij wat foto's uit mn Collectie..
Citroën SM van Matchbox
hierbij wat foto's uit mn Collectie..
Citroën SM van Matchbox
Laatst gewijzigd door chummydj op do 7 jan, 2016 13:37, 174 keer totaal gewijzigd.
Ook de 1/18 modellen hebben een plaatsje gevonden in mn Collectie..
Citroën Fourgonette & Mehari 4x4 van Norev 1/18
Citroën Fourgonette & Mehari 4x4 van Norev 1/18
Laatst gewijzigd door chummydj op ma 23 nov, 2009 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
thx voor jullie reactie...
Vandaag weer wat foto's..
Citroën 2cv (1957) DY32 van Dinky toys
een zeldzaam modelletje...want ik zie ze echt heel weinig op beurzen..
Vandaag weer wat foto's..
Citroën 2cv (1957) DY32 van Dinky toys
Laatst gewijzigd door chummydj op ma 23 nov, 2009 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Die is toch niet zo heel zeldzaam? Dat is een "Matchbox/Dinky" heruitgave uit 1992!chummydj schreef:Citroén 2cv (1957) DY32 van Dinky toys
Heb em ook:
Maar leuke foto's verder!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
@ Rollo,jij kan wel één hebben...maar ik doe veel beurzen,en kom ze toch niet tegen hoor...andere zoals Porsche,VW,Citroën Traction enz...uit die serie wel..maar geen 2cv.
Hierbij nog enkele foto's van mn oude norevjes...in de jaren 70 nieuw door mij gekocht.
Hierbij nog enkele foto's van mn oude norevjes...in de jaren 70 nieuw door mij gekocht.
Laatst gewijzigd door chummydj op ma 23 nov, 2009 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet alleen Citroën's zitte in mn collectie...maar ook andere Franse schoonheden...o.a Deze Panhards PL17 en PL17 Cabrio van Solido 1/18..
Laatst gewijzigd door chummydj op ma 23 nov, 2009 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.