Kerststallentocht

Foto's en nabesprekingen van meetings.
inmijneendje
Moderator
Contacteer:

Bericht door inmijneendje » ma 21 dec, 2009 23:01

Punky schreef:@Eric: Waren de beelden van het laatste stuk te schudderig? Verder leuk filmpje met een zeer aantrekkelijke hoofdrolspeler. ;-)
Nee hoor maar staat daar toevallig niet op, heb dat automatisch laten maken door het montage prog. en heeft niet alles gebruikt heb hier een dvd liggen van 50 min voor je waar alles op staat.

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » di 22 dec, 2009 10:34

Durf het bijna niet te vragen... ;-)
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

inmijneendje
Moderator
Contacteer:

Bericht door inmijneendje » di 22 dec, 2009 11:32

inmijneendje schreef:
Punky schreef:@Eric: Waren de beelden van het laatste stuk te schudderig? Verder leuk filmpje met een zeer aantrekkelijke hoofdrolspeler. ;-)
Nee hoor maar staat daar toevallig niet op, heb dat automatisch laten maken door het montage prog. en heeft niet alles gebruikt heb hier een dvd liggen van 50 min voor je waar alles op staat.

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » di 22 dec, 2009 12:24

Ik heb echt een bril nodig. Sorry.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Pistachke
Gebruiker
Gebruiker

Allemaal content ?

Bericht door Pistachke » di 22 dec, 2009 14:53

hoi hoi verkleumde deelnemers,

bij deze wil ik iedereen even bedanken die de kou en de besneeuwde wegen heeft getrotseerd en toch lekker naar Zondereigen is afgezakt. Voor zover ik kan opmaken uit alle reacties heeft iedereen genoten, en daar doen we 't dus voor hé !

Ik wil Cees Wille en Lida nog even een hart onder de riem steken... zij hebben jammer genoeg de plaatselijke natuur wat te dicht willen bekijken, waardoor hun chassietje nu wat uit de haak staat. We hebben ze kunnen "repatriëren" met behulp van de Barkas depannagewagen "Basje" van TTZ (TweeTaktTeam Zondereigen) ... jongens, wat een bewogen rit naar Eindhoven... zo zonder remmen is 't toch best link :shock:

We kunnen in ieder geval weeral uitkijken naar een nieuw jaar vol met leuke meetings, leuke mensen, leuke eendjes...

greetz
Fluctuat nec mergitur (scheeps-Latijns voor "het deint en schommelt, maar vergaat niet")

joe_catchou
Belgisch Meester Lasser
Belgisch Meester Lasser
Contacteer:

Bericht door joe_catchou » di 22 dec, 2009 20:29

ook helaas voor onze Engelse jongen die wouden afkomen .
die hebben ongeveel een dikke 4 uur op de trein gewacht .
dikke 4 uur in de trein gezeten en moeten wachten en er weer uit naar huis toe .
jammer maar helaas .
zo iets was het toch ? Tom :?:
see you when you see me

Tom Duckpower
Moderator
Contacteer:

Bericht door Tom Duckpower » di 22 dec, 2009 20:38

joe_catchou schreef:ook helaas voor onze Engelse jongen die wouden afkomen .
die hebben ongeveel een dikke 4 uur op de trein gewacht .
dikke 4 uur in de trein gezeten en moeten wachten en er weer uit naar huis toe .
jammer maar helaas .
zo iets was het toch ? Tom :?:
Zoiets ja..
2 uur inchecken, 4 uur wachten voordat ze de trein op mochten en 4 uur zitten wachten in de trein.. Toen moesten ze er weer af, omdat ie toch niet door de tunnel naar Frankrijk ging wegens problemen met treinen in de tunnel..
Wel stoer van ze dat ze voor een dag meeting afkwamen naar het vaste land.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black

Jesper
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Re: Allemaal content ?

Bericht door Jesper » di 22 dec, 2009 23:19

Pistachke schreef:hoi hoi verkleumde deelnemers,

bij deze wil ik iedereen even bedanken die de kou en de besneeuwde wegen heeft getrotseerd en toch lekker naar Zondereigen is afgezakt. Voor zover ik kan opmaken uit alle reacties heeft iedereen genoten, en daar doen we 't dus voor hé !

Ik wil Cees Wille en Lida nog even een hart onder de riem steken... zij hebben jammer genoeg de plaatselijke natuur wat te dicht willen bekijken, waardoor hun chassietje nu wat uit de haak staat. We hebben ze kunnen "repatriëren" met behulp van de Barkas depannagewagen "Basje" van TTZ (TweeTaktTeam Zondereigen) ... jongens, wat een bewogen rit naar Eindhoven... zo zonder remmen is 't toch best link :shock:

We kunnen in ieder geval weeral uitkijken naar een nieuw jaar vol met leuke meetings, leuke mensen, leuke eendjes...

greetz
Yep! We hebben genoten. De rit was goed, de soep was goed en vooral die
sneeuwlandschappen - dat hadden jullie goed geregeld!

Wat is dat daar in Zondereigen? Basje de Barkas? Ik heb in dat dorp diezelfde middag
ook een Wartburg tweetakt horen/zien knetteren. Of was die ook van het TTZ?

Groet van
Jesper -heeft inmiddels weer gevoel in vingers en tenen-
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)

j b
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door j b » wo 13 jan, 2010 12:49

ik ben er ook geweest en heb erg genoten.(heerlijk om elke x weer opbniuew een mogelijkheid te vinden omde achterkant te laten uitbreken)
en dat gezeur over de kou is echt overdreven hoor.(het was maar -12 en de motor kwam niet op temeratuur, onder de motorkap was het één grote bonk met sneeuw) bij mij kwam de sneeuw door de kachel naar binnen en die heb ik toen maar uitgezet. en koud kreeg ik het pas echt zodra we uitstapten. wij hebben overigens geen deken over de benen hoeven leggen

ik heb erg genoten van de mooie rit .

foto's zijn te zijn te vinde op het fotoboek van mijn website
J B

just drive like you stole it

Plaats reactie