voorvleugel zit anders na revisie
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 246
- Lid geworden op: ma 16 jul, 2007 08:34
- Locatie: heemstede
- Contacteer:
voorvleugel zit anders na revisie
Ik heb het aparte geval dat de rechter voorvleugel anders opgehangen is nadat alles onder de motorkap eruit is geweest en er weer in is geplaatst.
Het kleine vleugeltje dat erbovenop gemonteerd moet worden - tussen de vleugel en de motorkap - sluit niet meer mooi aan op het schutbord en de onderste beugel zit ongeveer 1,5 cm boven het gat waar de bout in moet.
De tapeinden voor de grote M12 moeren die aan de carrosserie zitten zijn simpelweg niet van hun plaats geweest, de koplampsteunen zijn er wel af geweest maar daarvan zijn de verstelmogelijkheden minimaal.
Dat de boel verbogen is zou kunnen theoretisch.
De vleugel is dat niet, ik zie tenminste nergens kniksporen en ik ben er zeer voorzichtig mee omgesprongen, alle bevestigingslippen vielen ook precies op de plek waar ze horen, geen moeite met passen en monteren.
de koplampsteunen kon ik zonder moeite monteren en zitten niet scheef.
Kent iemand dit probleem?
Het kleine vleugeltje dat erbovenop gemonteerd moet worden - tussen de vleugel en de motorkap - sluit niet meer mooi aan op het schutbord en de onderste beugel zit ongeveer 1,5 cm boven het gat waar de bout in moet.
De tapeinden voor de grote M12 moeren die aan de carrosserie zitten zijn simpelweg niet van hun plaats geweest, de koplampsteunen zijn er wel af geweest maar daarvan zijn de verstelmogelijkheden minimaal.
Dat de boel verbogen is zou kunnen theoretisch.
De vleugel is dat niet, ik zie tenminste nergens kniksporen en ik ben er zeer voorzichtig mee omgesprongen, alle bevestigingslippen vielen ook precies op de plek waar ze horen, geen moeite met passen en monteren.
de koplampsteunen kon ik zonder moeite monteren en zitten niet scheef.
Kent iemand dit probleem?
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 246
- Lid geworden op: ma 16 jul, 2007 08:34
- Locatie: heemstede
- Contacteer:
Ik ben er nog niet mee bezig geweest.
Mijn geld is op en er moet nog wel e.e.a. gebeuren voordat hij apk klaar is en ik daarna naar een eendenmannetje kan.
Ik snap er niks van maar ik heb besloten mijn hoofd er niet meer over te breken.
Ik zou er graag een foto van willen publiceren maar helaas zijn de kappen er weer af aan de voorkant omdat na 50 km de linker wiellagers inmiddels aan gort waren.
Dit als gevolg van teveel vet achter de schuifspie van de aandrijfas waardoor deze niet ver genoeg naar binnen kon schuiven en het lager de klappen kreeg.
Mooie beginnersfout.
Als het zover is zal ik wat foto'spubliceren.
Bedankt voor je interesse trouwens.
Mijn geld is op en er moet nog wel e.e.a. gebeuren voordat hij apk klaar is en ik daarna naar een eendenmannetje kan.
Ik snap er niks van maar ik heb besloten mijn hoofd er niet meer over te breken.
Ik zou er graag een foto van willen publiceren maar helaas zijn de kappen er weer af aan de voorkant omdat na 50 km de linker wiellagers inmiddels aan gort waren.
Dit als gevolg van teveel vet achter de schuifspie van de aandrijfas waardoor deze niet ver genoeg naar binnen kon schuiven en het lager de klappen kreeg.
Mooie beginnersfout.
Als het zover is zal ik wat foto'spubliceren.
Bedankt voor je interesse trouwens.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 246
- Lid geworden op: ma 16 jul, 2007 08:34
- Locatie: heemstede
- Contacteer:
Mijn lagers moeten worden vervangen.
Ik had goedkope genomen in de veronderstelling dat ze het wel een paar jaar zouden uithouden.
Ik zag een paar snr's bij van den bergh voor een mooie prijs, die worden het dus.
Mijn voorruit moet er nog in, daarvoor moet er eerst nog een gaatje in de voorruitstijl worden dichtgelast en nabehandeld.
En ik verwacht dat er bij de keuring nog wel e.e.a. zal opduiken, ik heb alle mechanica gereviseerd op de veerpotten, de dynamo en de startmotor na.
Bij het helemaal naar links sturen bijvoorbeeld veren de wielen weer een stukje terug als ik het stuur loslaat.
één van de fusees zit er niet helemaal happy in dus misschien dat dat nog een punt is.
Ik had goedkope genomen in de veronderstelling dat ze het wel een paar jaar zouden uithouden.
Ik zag een paar snr's bij van den bergh voor een mooie prijs, die worden het dus.
Mijn voorruit moet er nog in, daarvoor moet er eerst nog een gaatje in de voorruitstijl worden dichtgelast en nabehandeld.
En ik verwacht dat er bij de keuring nog wel e.e.a. zal opduiken, ik heb alle mechanica gereviseerd op de veerpotten, de dynamo en de startmotor na.
Bij het helemaal naar links sturen bijvoorbeeld veren de wielen weer een stukje terug als ik het stuur loslaat.
één van de fusees zit er niet helemaal happy in dus misschien dat dat nog een punt is.