Gisteren hebben we het oude dakje van de auto afgehaald. Die zag er gewoon niet fris meer uit. Denk dat de vorige eigenaar misschien een roker is geweest. Er is een heel fris bleu celeste dakje opgezet. Gelijk de strip onder de achterruit weer mooi gepoetst.
Ook de sierstrip langs de bovenrand van de deuren is vervangen. Verder heb ik de stoelhoezen die om de bekleding zat eraf gehaald. Stofzuiger erdoor en toen kwam de oorspronkelijke bekleding weer goed tot zijn recht. Aan de hoofdsteunen moeten we nog even knutselen.. die horen er niet op en niet bij en zien er vreselijk uit zo zonder die hoezen.
Toen we ermee bezig waren zagen we al wel dat als we binnenkort de hele auto echt een grondige poetsbeurt geven er nog ongelooflijk veel eer aan te behalen is. Dan groeit je trots voor je kar echt zienderogen

De binnenbekleding langs de raamstijlen moeten ook vervangen worden. Gelukkig is dat op een dusdanige manier bevestigd dat we dat er vrij makkelijk af kunnen trekken. We kregen de tip om het een keer in de wasmachine te doen en dan was het misschien weer terug te plaatsen maar het is op verschillende plaatsen al zo vergaan.. het valt zowat uit elkaar. Dat wordt gewoon nieuw bestellen en een weekend hobbyen.
Helaas kan ik geen plaatjes laten zien... mijn pc is kapot en zit nu op een oude gare laptop waar de camera niet aan kan. Maar neem maar van me aan dat dit erg leuk is om te doen!!