tapijteend
-
- Veelvuldig poster
tapijteend
ik mis mijn tapijteend, die nu in frankrijk rondrijdt, dus het wordt tijd voor een nieuwe. vrijdag ga ik beige hoogpolig tapijt ophalen en dan is het wachten op warmer weer. te demonteren onderdelen kan ik reeds binnen doen natuurlijk.
ben er nog niet uit of ik de ribbelkap hou en niet beplak, of een gewone kap monteer en wel beplak. wat vind jij?
ik wil hem nu ook van binnen volledig in het tapijt zetten, wat een knuffelauto wordt dat!
nog een keer een foto van de oude:
photobucket werkt effe niet
ben er nog niet uit of ik de ribbelkap hou en niet beplak, of een gewone kap monteer en wel beplak. wat vind jij?
ik wil hem nu ook van binnen volledig in het tapijt zetten, wat een knuffelauto wordt dat!
nog een keer een foto van de oude:
photobucket werkt effe niet
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
zit nog in mijn achterhoofd, te combineren met het andere project in mijn achterhoofd: eendenkoets op chassis van een 4x4 amerikaan met een vette v8. ben bang dat de zware kraan een eendenchassis volledig aan gort helpt.joe_catchou schreef: oftopic :en het kraan project ???
photobucket werkt weer, dus plaatje van de vorige tapijteend en van de kraan:

- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
ik kijk hoeveel ik overhoud als de buitenkant gedaan is, maar een andere kleur binnen is ook wel leuk natuurlijk, iets langdradig of zo. koeienprint is zeker leuk, of koeienhuid, helemaal echt natuurlijk. zou dat gaan verharen?
en wat mag een motorkap kosten? roestvrij, kleur maakt niet uit?
en wat mag een motorkap kosten? roestvrij, kleur maakt niet uit?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb knalblauw pluche op de vloer gehad, maar dat sleet erg snel. Het ligt nu alleen nog op de dashboardplank; ziet er best leuk uit! Je kan het ook om je zonnekleppen doen; heb ik weleens gezien in knalgroen.supercees schreef:maar een andere kleur binnen is ook wel leuk natuurlijk, iets langdradig of zo.
Geen idee; stinken wèl misschien!supercees schreef:koeienprint is zeker leuk, of koeienhuid, helemaal echt natuurlijk. zou dat gaan verharen?

-
- Veelvuldig poster
zo, net weer terug, paradijsje daar, enorm veel onderdelen voor hele zachte prijsjes ( http://link.marktplaats.nl/313869061 ) . goede achterdeur meegenomen voor 35 euro, motorkap met grille en dempingsmat aan de binnenkant voor 50 euro en nog twee velgen met tractorbanden meegenomen. geen idee wanneer ik die ga gebruiken, maar ik vond ze wel erg stoer.
soortgelijk als deze:

soortgelijk als deze: