Waar kan ik nog gele lampen voor koplamp krijgen?
-
- Regelmatige poster
Waar kan ik nog gele lampen voor koplamp krijgen?
Ik heb nu 2 gele koplampen. ( dus als ik mijn verlichting aan doe dan is de verlichting geel... niet dat de koplamp dus zelf geel is )
Maar ik heb hier en daar een beetje rondgekeken en ben ze tot nu toe nog niet tegengekomen.
Weet iemand waar ik ze kan kopen?
Voor een leuk binnenlampje zag ik deze Misschien ga ik hem wel kopen ook Plaatje plakken lukt niet
http://www.presentsathome.nl/Webwinkel- ... chter.html
Maar ik heb hier en daar een beetje rondgekeken en ben ze tot nu toe nog niet tegengekomen.
Weet iemand waar ik ze kan kopen?
Voor een leuk binnenlampje zag ik deze Misschien ga ik hem wel kopen ook Plaatje plakken lukt niet
http://www.presentsathome.nl/Webwinkel- ... chter.html
*miep miep* (°\=/°)
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Gele duplo lampen zijn bij mijn eendengarage nog gewoon te koop, ik geloof van het merk Osram. Als je halogeenlampen hebt kun je er zo'n geel glazen bolletje over heenschuiven, zijn volgens mij ook bij de eendengarages wel te krijgen.
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Regelmatige poster
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Je "wegenwacht" van vorige week heeft ze normaal gesproken op voorraadClau (°\=/°) schreef:Oja, had misschien even moeten zeggen dat ik in Frankrijk woon... Maar goed, ben vaak genoeg in NL dus dan zal ik ze de volgende keer uit NL meenemen
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
- Eendeke
- Veelvuldig poster
Wie kan mij helpen.
Voor de ami heb ik gisteren andere reflectoren gehaald. Ze komen uit 63 haha
Wat hierbij wel een probleempje is, is dat er geen apart gat zit in de reflector voor het stadlichtje in te duwen.
Ik heb nu eindelijk 2 stekkertjes die je op de duplo drukt waarbij een klein houdertje zit voor een stadlichtje. Het lichtje zit dus niet in de reflector, maar erachter in de motorruimte.
Wat ik nu zoek en wat hierbij hoort zijn 2 duplo lampen met een uitsparing in de ronde fitting waar het licht door naar binnen in de refelcor kan schijnen.
Deze uitsparing is ong. een cm breed.
Wie snapt mij of weet waar deze lampen te koop zijn? Degene die ik overla kan krijgen zijn gewoon dicht.
Een gat boren in de reflector voor het lichtje durf ik niet!
Groetjes
Voor de ami heb ik gisteren andere reflectoren gehaald. Ze komen uit 63 haha
Wat hierbij wel een probleempje is, is dat er geen apart gat zit in de reflector voor het stadlichtje in te duwen.
Ik heb nu eindelijk 2 stekkertjes die je op de duplo drukt waarbij een klein houdertje zit voor een stadlichtje. Het lichtje zit dus niet in de reflector, maar erachter in de motorruimte.
Wat ik nu zoek en wat hierbij hoort zijn 2 duplo lampen met een uitsparing in de ronde fitting waar het licht door naar binnen in de refelcor kan schijnen.
Deze uitsparing is ong. een cm breed.
Wie snapt mij of weet waar deze lampen te koop zijn? Degene die ik overla kan krijgen zijn gewoon dicht.
Een gat boren in de reflector voor het lichtje durf ik niet!
Groetjes