France Nationale
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Ik had een chambre d'hote gereserveerd. Ik kreeg ergens donderdag een email of ik alvast wilde betalen. Beetje vreemd maar goed ik zat dus in Nederland en kon toch niets regelen. Heb ik maandag een email gestuurd dat we een cheque opsturen, krijg ik vanmorgen een mailtje dat ze de kamer niet meer hebben!
Ben zo pissig, en ik ga echt niet in een tent slapen ( wat ze nog voorstelde, 12,50 per persoon om in je eigen tent te slapen.
Maar goed, ik heb er nu al geen zin meer in dus als ik kom dan rij ik s'ochtends heen en s'avonds weer terug.
grrrrr
Ben zo pissig, en ik ga echt niet in een tent slapen ( wat ze nog voorstelde, 12,50 per persoon om in je eigen tent te slapen.
Maar goed, ik heb er nu al geen zin meer in dus als ik kom dan rij ik s'ochtends heen en s'avonds weer terug.
grrrrr
*miep miep* (°\=/°)
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Ja maar het tentje wat we hebben is een 2p tent. En mn vriend is 1,94 dus eh... het is wat krap. (understatement, dat gaat gewoon niet)
Maar we wonen op 2:30 uur rijden dus heen en weer is ook geen probleem.
Oja, heb nog wel een vraag, ik snap niet zo goed hoe dat gaat met betalen. Betaal je per dag per persoon? Of per drie dagen? Want op het formulier staat dat een eend gratis is en per persoon 23 of 25 euro. Maar is dat voor die 3 dagen? Dus als je 1 dag komt betaal je ook die 25 euro pp? Of 28,- als je daar betaald.
(sorry hoor, het formulier is zelfs in het NL wat onduidelijk daarin Ik wilde eigenlijk gewoon 1 dag langskomen vandaar)
Maar we wonen op 2:30 uur rijden dus heen en weer is ook geen probleem.
Oja, heb nog wel een vraag, ik snap niet zo goed hoe dat gaat met betalen. Betaal je per dag per persoon? Of per drie dagen? Want op het formulier staat dat een eend gratis is en per persoon 23 of 25 euro. Maar is dat voor die 3 dagen? Dus als je 1 dag komt betaal je ook die 25 euro pp? Of 28,- als je daar betaald.
(sorry hoor, het formulier is zelfs in het NL wat onduidelijk daarin Ik wilde eigenlijk gewoon 1 dag langskomen vandaar)
*miep miep* (°\=/°)
-
- Heavy user
ja, en DAS juist fijn! zodra het begint te lopen en een mening krijgt... pffftPelt schreef:een 4 jarige dochter zou geen probeem mogen zijn.
Mijn ouders gingen met mij op meeting nog voordat ik kon spreken of lopen.
ik ga het met de nationale voor het eerst meemaken denk ik (moet ze nog wel wat meer woordjes leren dan alleen papa, mama, poes en bal)
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
papa, maman, chat, balle - Leuk als jullie ook gaan; wij gaan ook!dyane_maniac schreef:ik ga het met de nationale voor het eerst meemaken denk ik (moet ze nog wel wat meer woordjes leren dan alleen papa, mama, poes en bal)
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Moet je je verplicht inschrijven of zo
Is een werkweekend wat ik evt. zou willen snipperen maar weet nu nog niet of dat mogelijk is....
http://www.2cvcaen.org/nationale/nation ... int_NL.pdf
Is een werkweekend wat ik evt. zou willen snipperen maar weet nu nog niet of dat mogelijk is....
http://www.2cvcaen.org/nationale/nation ... int_NL.pdf
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Voorinschrijving is echt niet nodig. Aan de poort inschrijven hebben weericsaskia schreef:Moet je je verplicht inschrijven of zo
tot nu elke keer gedaan.
Hier foto's van vorig jaar:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/FN09/
Groet van
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]