Nieuw blok voor Ami 8 Break.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Gisterenavond en vermorgen bezig geweest om de Ami weer op de weg te krijgen. En na een haastfout (remmen ontluchten, zonder de blokken) zit de Ami vandaag weer in mekaar.
Ook een 50km gereden en dat doet ie goed. Alleen de klemmen van de 2de demper missen nog en van die demper zit het binnenwerk los, dus die moet nog worden vervangen. Verder rijdt ie weer als vanouds. Na warmgereden te hebben wil je toch weten wat ie op de snelweg doet en 120km/uur ging weer als vanouds. Wel maar kort gedaan. Eerst maar wat inrijden met wisselende snelheden. Tot nu toe is het ook nog droog onder de auto. Dus ONV zal met de Ami zijn.
Ook een 50km gereden en dat doet ie goed. Alleen de klemmen van de 2de demper missen nog en van die demper zit het binnenwerk los, dus die moet nog worden vervangen. Verder rijdt ie weer als vanouds. Na warmgereden te hebben wil je toch weten wat ie op de snelweg doet en 120km/uur ging weer als vanouds. Wel maar kort gedaan. Eerst maar wat inrijden met wisselende snelheden. Tot nu toe is het ook nog droog onder de auto. Dus ONV zal met de Ami zijn.

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Bedankt. Vanavond nog een klein stukje geleden en hij staat nu met een kartonnetje onder het carter in de garage. Als het goed is, is die morgen nog droog.
Morgen nog even de 2de demper vervangen. Al zit de te gebruiken demper muurvast in zijn andere pijpen. Maar deze nacht kan de kruipolie zijn werk gaan doen.
En dan weer verder aan de Audio van de 206. We blijven bezig.
Iedereen die me op weg heeft geholpen, bedankt voor de steun.

Morgen nog even de 2de demper vervangen. Al zit de te gebruiken demper muurvast in zijn andere pijpen. Maar deze nacht kan de kruipolie zijn werk gaan doen.
En dan weer verder aan de Audio van de 206. We blijven bezig.
Iedereen die me op weg heeft geholpen, bedankt voor de steun.

PuNk RoCK LosEr
-
- Moderator
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Heavy user
idd, als ik mijn eend in de loods zit ligt er ook altijd wel druppel naderhand. toch hoef ik nauwelijks olie bij te vullen. dus een beetje in de gaten houden hoeveel olie het blok verstookt. kocht vandaag trouwens 20w50 waarop stond dat deze "speciaal" geschikt was voor oldtimers. op het etiket een eend, r4 en nog iets anders. heb die olie dus maar genomen 

die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction