Restauratie AZU 1974
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1880
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 15:01
- Locatie: Omgeving Rotjeknor...
- Contacteer:
Hij is net te jong...Geert schreef:Geen blauwe plaat !!!
Gaat geloof nog bij invoer auto's met 1e afgifte voor 01-01-1973
http://www.rdw.nl/nl/voertuige...nplaat.htm
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1460
- Lid geworden op: do 13 mar, 2003 16:13
- Locatie: Citroville
- Contacteer:
Dat komt omdat dit een grijs kenteken is. Als je de auto als personenauto had laten keuren dan kon je wel een blauwe plaat krijgen. Je krijgt dan een combinatie
**-YB-**. Maar dit kun je later ook nog laten wijzigen.
Ze hebben er bij de RDW trouwens een AK van gemaakt ipv een AZU of 250...
Ik heb een topic voor je aangemaakt bij het besteleendregister. Heb je toevallig een grotere foto van je besteleend?
http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=522.0
Merci vast!
**-YB-**. Maar dit kun je later ook nog laten wijzigen.
Ze hebben er bij de RDW trouwens een AK van gemaakt ipv een AZU of 250...
Ik heb een topic voor je aangemaakt bij het besteleendregister. Heb je toevallig een grotere foto van je besteleend?
http://www.citroenazu.nl/index.php?topic=522.0
Merci vast!
Ik heb de wagen op naam van mijn bedrijf laten zetten, omdat ik hem straks ook voor promotie doeleinden wil gaan gebruiken.
Dus het kan zijn dat dat met het vergeven van het kenteken te maken heeft.
Ja idd, AK, maar de keurmeester had er toch al moeite mee , zo'n oude wagen hadden de hier in Venlo bij de RDW al lang niet meer gezien.
Ik heb nog wel ergens een grotere foto voor je topic Martijn, zal vanavond even kijken, moet nu gaan werken.
Dus het kan zijn dat dat met het vergeven van het kenteken te maken heeft.
Ja idd, AK, maar de keurmeester had er toch al moeite mee , zo'n oude wagen hadden de hier in Venlo bij de RDW al lang niet meer gezien.
Ik heb nog wel ergens een grotere foto voor je topic Martijn, zal vanavond even kijken, moet nu gaan werken.
We zitten nog met een probleem.
We hebben het stuur los van het dashboard gekregen, maar onderin zit hij nog vast in het stuurhuis. De klem is los en de bout verwijderd,maar hij komt gewoon niet los.
We hebben met een hamer al onder tegen het stuur geslagen, maar de stang blijft gewoon vastzitten .
Iemand een idee hoe we e.e.a. los kunnen krijgen?? Ik ben bang dat als we teveel slaan er een lager o.i.d. kapot gaat.
We hebben al heel veel WD 40 gebruikt !
We hebben het stuur los van het dashboard gekregen, maar onderin zit hij nog vast in het stuurhuis. De klem is los en de bout verwijderd,maar hij komt gewoon niet los.
We hebben met een hamer al onder tegen het stuur geslagen, maar de stang blijft gewoon vastzitten .
Iemand een idee hoe we e.e.a. los kunnen krijgen?? Ik ben bang dat als we teveel slaan er een lager o.i.d. kapot gaat.
We hebben al heel veel WD 40 gebruikt !
-
- Gebruiker
- Berichten: 57
- Lid geworden op: do 25 feb, 2010 19:33
- Locatie: Utrecht
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2171
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
Wat volgens mij al eens ergens genoemd is:
een stalen plaatje maken met drie gaten die overeenkomen met de montage gaten van het stuurwiel.
Dan een gat in het midden met een moer en draadeind lang genoeg om in de buis tegen rondsel te komen.
De boel vastmaken, daarna kan je de zaak gewoon uitelkaar draaien.
een stalen plaatje maken met drie gaten die overeenkomen met de montage gaten van het stuurwiel.
Dan een gat in het midden met een moer en draadeind lang genoeg om in de buis tegen rondsel te komen.
De boel vastmaken, daarna kan je de zaak gewoon uitelkaar draaien.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Na een aantal draadeinden krom gemaakt te hebben, en ook nog eens draadeind met warmstoken van de onderkant van de stuurbuis geprobeerd te hebben is de stuurbuis dan eindelijk eraf. Methode engboko!! Bedankt voor jullie bijdragen!
Nou heb ik weer iest nieuws ontdekt:
Is het normaal dat deze AZU smeernippels op de veerpotten heeft??
Dan vond ik nog dit op de veerpotten:
Heeft dat wat met de voorkant van de pot te maken??
Nou heb ik weer iest nieuws ontdekt:
Is het normaal dat deze AZU smeernippels op de veerpotten heeft??
Dan vond ik nog dit op de veerpotten:
Heeft dat wat met de voorkant van de pot te maken??