LNA perikelen

Alles over visa-conversies.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michiel van G.
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2682
Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
Locatie: Zeist
Contacteer:

LNA perikelen

Bericht door Michiel van G. » di 6 apr, 2010 11:12

een kleine introductie:

Ik bezit nu 1,5 jaar een LNA 11 RE van 19 April 1984. Het autootje is in een goede staat, maar de motor is overleden.

Met hulp van wat kennis ben ik erachter dat met het vervangen van het subframe en het voorfront ik in staat ben er een tweecilinder LNA-motor in te leggen. Echter, en nu komt het visa-conversie deel, lijkt het me ook wel leuk om er een viercilinder GS/A motor in te leggen.

Er wordt gesteld dat een GS/A motor zonder al te veel problemen op een LNA bak past. Maar ik heb daar geen zekerheid van. Kan iemand mij vertellen in hoeverre dat gaat passen?
Verbruik: Afbeelding

dyane_maniac
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2930
Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
Locatie: amsterdam

Bericht door dyane_maniac » di 6 apr, 2010 13:58

ik durf je er geen antwoord op te geven, maar je weet neem ik aan dat jeroen cats er al een hoop over geschreven heeft?
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction

Plaats reactie