je kan er (ingekorte) 2cv6 bodemplaten in lassen in combinatie met een 6je voetenbak.
Dan heb je het eerste probleem al opgelost. chassis inkorten en dan past hij erop als het goed is.
foto's zijn altijd welkom

Nee helaas, de body in nog niet 'thuis'. Nog even wachten dus. De wielbasis zal wel kloppen (ik was in de war gebracht door deze link http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... html#_1953). Maar diverse personen hebben hun AZ(U) nagemeten en komen uit op ca. 240 cm (is dan gelijk aan mijn chassis). Verder wil ik proberen om het uiterlijk zo origineel mogelijk te houden (trouwens hiervoor zoek ik nog documentatie, heeft iemand wat?). Voor het interieur zal ik wel wat concessies moeten doen: hoewel ik het dashbord graag zo wil houden zal het met de 12V van de 2CV6 motor wel niet gaan lukken (misschien zo min mogelijk meters aanpassen?).Bull Frog Bleu schreef:en al aan de slag met de body?
je kan er (ingekorte) 2cv6 bodemplaten in lassen in combinatie met een 6je voetenbak.
Dan heb je het eerste probleem al opgelost. chassis inkorten en dan past hij erop als het goed is.
foto's zijn altijd welkom