rubbers in chassis steken
rubbers in chassis steken
Weet iemand hoe ik die rubbers waar de voorspatborden in rusten het makkelijkst in het chassis krijg? Met trekken en wringen alleen gaat het precies toch niet zo goed.
Bart.
Bart.
Bordeaux/zwarte Charleston van '81
-
- Veelvuldig poster
Chassisgaten voor rubber voorspatbord ontbreken
Om even op dit onderwerp in te haken, ik heb een chassis waar niet van die rechthoekige gaten voor de spatbordrubbers in lijken te zitten, het is een chassis dat in 2008 door Leo Ruygrok geleverd is. Er zitten wel andere (ronde) gaten in..
Hebben meer eenden dit probleem, en zo ja, hoe lossen die het rubberprobleem op?
Hebben meer eenden dit probleem, en zo ja, hoe lossen die het rubberprobleem op?
Dolly 1986
Na het bestuderen van diverse internetfoto's en de site van franzose ben ik tot de conclusie gekomen dat de gaten gebaseerd zijn op de 2cv4 bevestiging, dat ging met een soort beugeltjes (een L en een U, bouwmarktlookalike) met daarin een rubbertje; een bumper-naar-motorkap rubbertje past daarin (bron: franzose beugeltjes).
Ik ga het nog wel eens life bekijken bij een eend, misschien werkt een beetje uitvijlen en de nieuwe rubbers ook wel..
Wat is de maatvoering van die 'nieuwe' rubbers?
Ik ga het nog wel eens life bekijken bij een eend, misschien werkt een beetje uitvijlen en de nieuwe rubbers ook wel..
Wat is de maatvoering van die 'nieuwe' rubbers?
Dolly 1986