Matten
Matten
Ik heb de rubberen matten uit de eend gehaald met het oog op vocht wat er onder blijft zitten en uiteindelijk weer resulteert in roest. Nu zit ik er aan te denken om de hele vloer te bekleden met een stuk zwart tapijt... maar nu is mijn vraag (met het oog op vocht) wat kan ik hier het beste voor materiaal voor gebruiken? en heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Het allerbeste is: geen matten . Gewoon een kale bodemplaat, dan weet je zeker dat er geen vochtprobleem ontstaat.
Als je dan eventueel toch zou kiezen voor iets van tapijt zou ik je tapijt adviseren met een jute rug, en zeker niet met een foam-rug. En niet vastlijmen, gewoon los leggen zodat je ze er uit kunt halen als ze nat zijn.
Als je dan eventueel toch zou kiezen voor iets van tapijt zou ik je tapijt adviseren met een jute rug, en zeker niet met een foam-rug. En niet vastlijmen, gewoon los leggen zodat je ze er uit kunt halen als ze nat zijn.
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
- André Post
- Heavy user
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik zou zoals gezegd een waterdoorlatend tapijt neerleggen. Niks is ook een optie, maar mijns inziens niet de beste. Bij mijn Ami zit er een gat in het midden van de voetenbak. Vermoedelijk komt dit doordat er met een hak constant op die plek is geschuurd en daar dus de lak is weggegaan, met als gevolg roest. Is wel een jaren-proces, maar met een tapijtje was dit te voorkomen.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- André Post
- Heavy user
Op veel dagen in het jaar is het voornamelijk condens wat zich verzamelt tussen het rubber en de bodem.AZL57 schreef:Kunt ook proberen de eend waterdicht te krijgen. Dit kan namelijk ook..
Hoe waterdicht je auto ook is.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-
- Addicted user
- Contacteer:
Kwantum klopt, project tapijt, is niet eens zo duur, in de kleuren antracite, zwart en blauw. Even rubbermat op je tapijt en uitsnijden maar, perfect fit. Ik zie dat ze tegenwoordi ook bruin hebben, cool. En let wel voor 3 tientjes heb je tapijt van voor tot achter en dan bedoel ik ook tot helemaaaaaaaaaaaaaal achter.
-
- Veelvuldig poster