motomotie
motomotie
Ook ff voorstellen
Ik ben Benno
Voor m'n werk meer bezig met dikke diesel motoren maar voor de lol zeer begaan met oud ijzer
Ben aan het bouwen met een 2cv in de stijl van 'barbot'.
En wil graag dat hij de honderd mijl gaat halen.
Moet er wel een beetje retro uit gaan zien, dus de nieuwe of moderne onderdelen krijgen een beetje oude look.
Verder heb ik altijd tijd gebrek, dus duurt het me allemaal veel te lang...
Maar de aanhouder wint
Het idee.
De fun
Ik ben Benno
Voor m'n werk meer bezig met dikke diesel motoren maar voor de lol zeer begaan met oud ijzer
Ben aan het bouwen met een 2cv in de stijl van 'barbot'.
Moet er wel een beetje retro uit gaan zien, dus de nieuwe of moderne onderdelen krijgen een beetje oude look.
Verder heb ik altijd tijd gebrek, dus duurt het me allemaal veel te lang...
Maar de aanhouder wint
Het idee.
De fun
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: motomotie
Mooi doel! Ga je de barbot-stijl Eend helemaal zelf verzinnen of heb je contact met anderen die dat al eens gedaan hebben? (Op meetings kom je soms van die lichtblauwe racers tegen in barbot-stijl)motomotie schreef:Ben aan het bouwen met een 2cv in de stijl van 'barbot'.
Re: motomotie
Ik heb wel contact met iemand op een ander forum die er ook mee bezig is.Transat schreef: Mooi doel! Ga je de barbot-stijl Eend helemaal zelf verzinnen of heb je contact met anderen die dat al eens gedaan hebben? (Op meetings kom je soms van die lichtblauwe racers tegen in barbot-stijl)
Hij probeert alleen een zo exact mogenlijke copie te maken, en ik gebruik het concept met meer moderne techniek.
Wel vind ik de orginele vorm het moois, dus er komen dubbele uitlaten aan en open zijkanten, koets laat ik over chassis zakken en motorkap verlengen....
Maak of verbouw eigenlijk alle onderdelen zelf, dus t duurt nog al....
Al een hele berg onderdelen klaar op de plank en chassis binnen.
- Jeroen-citroen
- Moderator