Is dit mogelijk van prijs of word ik bedrogen?

Alles in, over, rond en op de koets.
2cv6spécial
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door 2cv6spécial » di 15 jun, 2010 21:35

Morgen ga ik eens met de persoon in kwestie gaan spreken.
tot ik zekerheid heb ga ik de naam van het bedrijf in kwestie nog niet meedelen omdat ik eerst zijn kant van het verhaal zou willen horen..
Morgen avond horen jullie meer!
In België een geit....In Nederland een eend...In Frankrijk een Deux cheveaux .MAN WA VOOR NEN BEESTENBOEL IS DA IER EIGENLIJK!

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » di 15 jun, 2010 21:41

Succes!

(en ook al heb je morgen wél zekerheid, namen noemen wordt niet gewaardeed op dit forum. in pm mag je roepen wat je wil. zie voorwaarden 2cv.nl forum)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

David
Heavy user
Heavy user

Bericht door David » di 15 jun, 2010 21:53

Even een klein adviesje.
Leg alles vast op papier, neem morgen je bezwaren mee en laat ze zwart op wit achter.
Als officieel standpunt.
Je moet nl meteen bezwaar maken.
Leg het gesprek wat je nog hebben moet, ook vast op papier en stuur dat naderhand aangetekend toe.

Je bouwt dan iig een dossier op waarmee je later sterker staat.
Zorg er vooral voor dat je in al je brieven duidelijk aangeeft dat jullie iets anders afgesproken hadden.

Mocht het tot een juridische strijd komen dan heb je de juiste dingen gedaan. 8)

Succes!!
Greetz David

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door rusty » di 15 jun, 2010 23:15

:shock: :shock:

voor dit geld kun je alle onderdelen nieuw kopen en laten spuiten (bij een fatsoenlijk bedrijf) en dan houd je nog geld over!!

sorry dat ik het zeg maar dit is echt een naaistreek! deze prijs is totaal niet realistisch!

sterkte met het gesprek....

heb je trouwens iets van een prijsopgave/indicatie zwart op wit?

greetzzzzzz

Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

David
Heavy user
Heavy user

Bericht door David » wo 16 jun, 2010 08:18

rusty schreef::shock: :shock:

voor dit geld kun je alle onderdelen nieuw kopen en laten spuiten (bij een fatsoenlijk bedrijf) en dan houd je nog geld over!!

sorry dat ik het zeg maar dit is echt een naaistreek! deze prijs is totaal niet realistisch!

sterkte met het gesprek....

greetzzzzzz

Rusty
Even voor de duidelijkheid, hier ben ik het dus 100% mee eens! :twisted:

Greetz David

Ronald
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Re: Is dit mogelijk van prijs of word ik bedrogen?

Bericht door Ronald » wo 16 jun, 2010 08:37

2cv6spécial schreef:Ik heb in september bij een carosseriebedrijf volgende stukjes binnengedaan...........
Zo!!
In deze tijd had je zonder moeite nageslacht kunnen creëren.... Zijn óók kunststukjes, hè.
Ik hoop trouwens wel voor je dat er hier een misverstand in het spel is, een typefout ofzo. Want zoals al eerder gezegd. Nieuwe stukken zijn goedkoper.

Is het trouwens wel een carosseriebedrijf?
Kan me ook voorstellen dat een of andere beun dat in verloren uurtjes heeft gedaan (en er daar héél veel van nodig had), en zijn gebrek aan vakmanschap doorberekend heeft.

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » wo 16 jun, 2010 09:01

rusty schreef::shock: :shock:

Dat bedoel ik ook te zeggen, allen wilde ik woorden als naaistreek en h#fter achterwege laten. Maar die woorden lijken hier wél op hun plaats!!

Nogmaals, je kunt niet met goed fatsoen en zonder in je broek te schijten van schaamte zo'n enorme overschrijding van je geschatte prijs dúrven vragen zonder hier eerder melding van te hebben gemaakt.

Kijken wat de man te melden heeft vandaag, dan weten we meteen of bovenstaande bewoordingen echt van toepassing zijn, of dat hij een gigantische schrijf- en rekenfout heeft gemaakt.

Succes en hou je poot stijf! Zet zoals gezegd van te voren op papier wat je wil melden en wat de afspraken waren. Dan wordt je iets minder makkelijk onder tafel gepraat.
Daarnaast, vandaag NIETS toezeggen, maar hem laten reageren op jouw reactie.
Daarna zonder afrekenen naar huis om na te denken over zijn voorstellen.
Nogmaals, succes!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Erikjan
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Erikjan » wo 16 jun, 2010 10:20

Ik was voor de Pickup 2000 euro kwijt incl. strakmaken. Binnen kant van koets is ook gespoten en de binnen kant van de motorkap en onderkant van de koets is met zwart bobbelig spul gespoten. Was wel ik de kleur zwart. Maar dat scheelt zeker geen 50% .

Wel heb ik een lak uit de vrachtwagen lakken gekozen die zijn goedkoper alleen minder keuze in kleuren.

Als ik dit zo lees lijkt het mij dat iemand snel rijk wil worden.

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » do 17 jun, 2010 21:21

2cv6spécial schreef:Morgen ga ik eens met de persoon in kwestie gaan spreken.

Morgen avond horen jullie meer!
't Is overmorgenavond en we zijn nieuwsgierig.. Zijn jullie er uit gekomen?
Douglas Adams

David
Heavy user
Heavy user

Bericht door David » zo 20 jun, 2010 20:44

Laat even wat horen :?

Volgens mij zijn we allemaal erg nieuwsgierig :shock: :shock:

Of lig je nog in het ziekenhuis :P :P

Maar ff serieus, laat wat weten :!:

Greetz David

Plaats reactie