Gespot!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Weet je nog of ie een imperiaal had? Zoja, dan heb ik 'm gisteren ook gespot in Slotervaart.letatcest schreef:Gisteren op de Derkinderenstraat in Amsterdam Slotervaart een mooie blauwe besteleend. Zag het te laat om er nog even een kiekje van te maken.
----
Zojuist een leuk two-tone eendje gespot in Haarlem (lichtblauw/donkerblauw). Helaas een belabberde foto...
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
Volgens mij had ie dat, maar eh.. dan heb je mij niet gespot? Geel/zwarte eendworb80 schreef:Weet je nog of ie een imperiaal had? Zoja, dan heb ik 'm gisteren ook gespot in Slotervaart.letatcest schreef:Gisteren op de Derkinderenstraat in Amsterdam Slotervaart een mooie blauwe besteleend. Zag het te laat om er nog even een kiekje van te maken.
----
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Die Ami in de Edisonlaan is van mij, als het om een witte met blauw gaat
Door Anne gespot:
JB-28-SN , rood. Er werd gezwaaid. Ergens op de A2 in Limburg
Door mij nog: een blauwe Dyane, met zwarte strepen op de deuren in de Oude Goirleseweg. Ergens begin van de middag
Door Anne gespot:
JB-28-SN , rood. Er werd gezwaaid. Ergens op de A2 in Limburg
Door mij nog: een blauwe Dyane, met zwarte strepen op de deuren in de Oude Goirleseweg. Ergens begin van de middag
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
In de Stentor staat een foto van de wateroverlast in Deventer.
Nu maar hopen dat deze eend kan zwemmen of is die door het water gereden en rijdt ie nu niet meer?
http://www.destentor.nl/regio/deventer/ ... -blank.ece
Nu maar hopen dat deze eend kan zwemmen of is die door het water gereden en rijdt ie nu niet meer?
http://www.destentor.nl/regio/deventer/ ... -blank.ece
Touareg Trail 2007/2009
www.2cvtransahara.nl
www.2cvtransahara.nl
Net in het noodweer een rondje hilversum gedaan in de BMW van mn mams, leek mij geen eendenweer. Toch bij de watertoren een witte (compeet beslagen), bij de gamma een blauwe (ook compleet beslagen) en bij kerkelanden een blauw/zwarte met doodshoofden op de spatborden (tha pip?) niet beslagen maar het was reeds droog toch een goede keus dus, niet met de eend rijden
Nee helaas. Tijdens mijn lunch op de 10e verdieping van mijn werk keek ik toevallig even op de A10, toen ik die besteleend zag langsrijden.letatcest schreef:Volgens mij had ie dat, maar eh.. dan heb je mij niet gespot? Geel/zwarte eendworb80 schreef:Weet je nog of ie een imperiaal had? Zoja, dan heb ik 'm gisteren ook gespot in Slotervaart.letatcest schreef:Gisteren op de Derkinderenstraat in Amsterdam Slotervaart een mooie blauwe besteleend. Zag het te laat om er nog even een kiekje van te maken.
----
Ami 8 Club (1970)
gistermiddag rond 14.3o uur in Apeldoorn, een mooie blauwe besteleend!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Die staat er iedere dag! Leuk eendje. Vorig jaar hebben ze 'm gepimpt. (vandaag zag ik gesleuteld worden. Altijd heerlijk om het dorp in te rijden en al die eendjes te zienletatcest schreef:Zaterdag in Zandvoort (tijdens het voorbijrijden een foto gekiekt, vandaar de vreemde vervorming)
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special