September 2010, de nieuwe forumtrofee is GEVONDEN in VUGHT
Moderator: Hanzzl69
- gelemotor
- Regelmatige poster
En hoe kan het dat ik de afgelopen zoektocht geen mailtjes ontving over het wel en wee??Charlie schreef:Hoihoi...
Hoe is het met de trofee?
heeft ie al een nieuw onderkomen in de natuur?????
Nadat hij gevonden was , las ik er pas over.
Gaat het elke keer naar een nieuw topic, waarbij je jezelf weer opnieuw moet " aboneren"??
(Vught lag eerlijkheids halve toch niet in mijn leefwereld , dus dat gaf nix..)
Gr, Luc
Duck your life
-
- Moderator
Twee weken zijn om, 't is weekend én het wordt mooi weer: hoogste tijd om hem weer te verstoppen!!
@gelemotor, ja, voor een nieuwe trofee wordt een nieuw topic aangemaakt. Dat kost je dus een nieuw 'abonnement'.
Zo gauw er een nieuwe trofee verstopt is, wordt dit topic gesloten, dat wordt met een bericht in dit topic ook gemeld.
Als het goed is krijg je via je abonnement op dit topic wel een mail dat dat (afsluit)bericht geplaatst is hierzo, er wordt namelijk gemeld namelijk waar we verdergaan.
En anders gewoon het trofeesubforum in de gaten houden, als het goed is gaat Wammes Waggel morgen op pad (hoop ik toch!!)..
@gelemotor, ja, voor een nieuwe trofee wordt een nieuw topic aangemaakt. Dat kost je dus een nieuw 'abonnement'.
Zo gauw er een nieuwe trofee verstopt is, wordt dit topic gesloten, dat wordt met een bericht in dit topic ook gemeld.
Als het goed is krijg je via je abonnement op dit topic wel een mail dat dat (afsluit)bericht geplaatst is hierzo, er wordt namelijk gemeld namelijk waar we verdergaan.
En anders gewoon het trofeesubforum in de gaten houden, als het goed is gaat Wammes Waggel morgen op pad (hoop ik toch!!)..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
gelemotor schreef:@gelemotor, ja, voor een nieuwe trofee wordt een nieuw topic aangemaakt. Dat kost je dus een nieuw 'abonnement'.
Dank je, die investering doe ik dan wel weer graag....
Luc, die dus ook een gelemotor heeft...
en nu maar wachten tot we een nieuw "abonnement "mogen openen......
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
-
- Moderator
-
- Regelmatige poster
- Jeroen-citroen
- Moderator
Er kan weer gepuzzeld, geraden en misschien wel gegraven worden.
Waar ? Dat kun je in het volgende topic gaan uitvogelen.
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?p=203105#203105
Waar ? Dat kun je in het volgende topic gaan uitvogelen.
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?p=203105#203105
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet