AK350 1966
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ronde spiegels heb ik nog niet gevonden, inmiddels de zilver gespoten exemplaren gemonteerd met gegalvaniseerde armen aangezien chroom niet hoort op de bestel.

Van het rechthoekig exemplaar met grijze kunststof overtrek heb ik een spiegelhuis gevonden.

Voor de rest zag ik nog dat er rechte spiegelarmen zijn en spiegelarmen met een knik, de laatste heb ik op de AK.
rond welke bouwjaren werden de spiegels met grijze overtrek en de zilver gespoten spiegels toegepast ?

Van het rechthoekig exemplaar met grijze kunststof overtrek heb ik een spiegelhuis gevonden.

Voor de rest zag ik nog dat er rechte spiegelarmen zijn en spiegelarmen met een knik, de laatste heb ik op de AK.
rond welke bouwjaren werden de spiegels met grijze overtrek en de zilver gespoten spiegels toegepast ?
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Heeft het spiegelhuis niet gewoon dezelfde kleur als bumper en velgen.
Of vergis ik mij?
Of vergis ik mij?
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Wat een juweeltje is dat geworden zeg.....het doet me deugd dat er zoveel mooie besteleenden bijkomen anno nu. Ben al 27 jaar bezig met de hobby en het is leuk dat de besteleend nog altijd leeft binnen 2CV-liefhebberskringen !
Er horen inderdaad ronde spiegeltjes op heb zojuist de nodige folders nagekeken. Maar die vind je nog weleens.....komt tijd komt raad.
Er horen inderdaad ronde spiegeltjes op heb zojuist de nodige folders nagekeken. Maar die vind je nog weleens.....komt tijd komt raad.
Hier staat een ronde spiegel links :
http://www.treffpunkt-citron.de/gambio/ ... -/Spiegel/
€ 49,90 excl. verzendkosten!
Maar die zou je evt kunnen afhalen als je toch in Schinnen woont.
http://www.treffpunkt-citron.de/gambio/ ... -/Spiegel/
€ 49,90 excl. verzendkosten!
Maar die zou je evt kunnen afhalen als je toch in Schinnen woont.