AK400 1975
twee bouten door de achterkant van de HRC eruithalen (onder de motorkap tegen het schutbord) dan ligt ie los. Reservoir zoals gezegd zijdeling wegdrukken. Niet bang zijn het breekt niet af het schiet gewoon uit de rubbers. Maar zoals gezgd iets eronder houden want de remvloeistof loopt er dan uit.
diverse Citroens, wat anders.
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Goed gezien!! Is inderdaad schroefbaar reservoir maar verder volg ik gewoon je aanwijzingen.AZL57 schreef:Ik heb even op de foto gekeken en inderdaad een enkel systeem met schroefbaar reservoir zoal ENGBOKHO zegt., maar de rest blijft hetzelfde
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Allemaal losgehaald - ook die achter de brandstoftank - en toch blijft de koets vastzitten. Het lijkt wel of de koets'vastgeplakt' zit (vooal achterzijde). Vergis ik mij of zie ik wat bouten over het hoofd?björn schreef:je koets zit in de kabine vast op de bodemplaten die 6kant moeren kun je niet missen, dan heb je de balken onder de laadvloer daar zit hij ook vast en waar de 4 schokbrekers vast zitten op het op je chassis daar boven zit hij ook vast met vier 6kant bouten en als ik me niet vergis is het net als elke een allemaal met dop maat je 11. Als je je brandstof tank er uit haald kun je er 1 zien.als je er voor staat rechts onder de balk en links net zo de voorste zitten onder de bodemplaat.
Geen beweging in te krijgen! Is het soms een omgekeerde schroefdraad?AZL57 schreef:Ik heb even op de foto gekeken en inderdaad een enkel systeem met schroefbaar reservoir zoal ENGBOKHO zegt., maar de rest blijft hetzelfde
Alle beelden op een rij
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Gelukkig is de koets los gekomen. Er was 1 onwillige bout die alles op z'n plaats hield. Met pijn en moeite los gekregen en ... zonder hartverzakking, gekraak en bladderende roest! Pfff.
Voorlopig maar even zo laten staan.
Omdat het nu echt te koud in de garage wordt, maar begonnen met het schoonmaken van (kleine) onderdelen. Lekker in een verwarmde werkplaats. En het geeft meteen voldoening.
Begonnen met Wis-Was-Installatie en zoals jullie kunnen zien is dat geen overbodige luxe. Alles uit elkaar, poetsen met wasbenzine en nu nog even schuren, verven en weer in elkaar.
Voorlopig maar even zo laten staan.
Omdat het nu echt te koud in de garage wordt, maar begonnen met het schoonmaken van (kleine) onderdelen. Lekker in een verwarmde werkplaats. En het geeft meteen voldoening.
Begonnen met Wis-Was-Installatie en zoals jullie kunnen zien is dat geen overbodige luxe. Alles uit elkaar, poetsen met wasbenzine en nu nog even schuren, verven en weer in elkaar.
Alle beelden op een rij
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ja, uitstekend. Gewoon uitschuiven, magneetkop buigen en ronddraaien. Ping, te pakken.AZL57 schreef: Had de magneet gewerkt?
Als ik in de buurt ben, doe ik hem door de bus.
Bedankt.
Alle beelden op een rij
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Even een technische vraag over het motorhuis van de ruitenwissers.
Aan het huis zit een smalle buigzame strip bevestigd. Loopt van een van de bevestiging punten van de motor naar het chassis (geloof ik).
Vraag is:
- wat is de functie?
- maakt het uit waar/hoe hij geplaatst wordt?
Aan het huis zit een smalle buigzame strip bevestigd. Loopt van een van de bevestiging punten van de motor naar het chassis (geloof ik).
Vraag is:
- wat is de functie?
- maakt het uit waar/hoe hij geplaatst wordt?
Alle beelden op een rij
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: