Kamperen / wereldmeeting
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
De Waard Lepelaar, met varioluifel en zijluifels voor een hele redelijke prijs.
Ik zou 'm bijna zelf kopen.... Helaas moet eerst mijn Eend klaar en ik moet sparen voor een nieuw chassis
Ik zou 'm bijna zelf kopen.... Helaas moet eerst mijn Eend klaar en ik moet sparen voor een nieuw chassis
2CV Spécial, 1985, orga 2977, bleu des tropiques
Ascoltare schreef: Mocht je geen stokken willen, dan is een Karsten tent misschien iets voor je?
Kennen wij elkaar niet van het "de Waard forum"?? (vanGeGo) daar zou je dit vast niet snel neerzetten?
Maar ben het volledig met Ascoltare eens; Zeker als je vaker wilt kamperen en mooi weer is niet gegarandeerd, neem dan een kwaliteits tent.
Ik heb die 2 seconden tent van decathl.... er zijn ook grotere versies van. Werkt perfect, zeeeer waterdicht. Bedjes van Pocher oost-duits fabrikaat. Pootjes eruit klikken de rest oprollen en onder de eenden banken door steken. Werkt heel snel. Goede isolerende slaapzak is ook belangrijk.
diverse Citroens, wat anders.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
idd, ook op het DWF ben ik regelmatig te vinden, daar heet ik gewoon Roel. En daar zou ik bovenstaande zeker niet posten Poeh.....! Ik wordt gedoogd met mijn RS, gelukkig heb ik sinds enige tijd ook een PS dus nu hoor ik er helemaal bij .Peter v G schreef:Ascoltare schreef: Mocht je geen stokken willen, dan is een Karsten tent misschien iets voor je?
Kennen wij elkaar niet van het "de Waard forum"?? (vanGeGo) daar zou je dit vast niet snel neerzetten?
Ik ben met een beetje wind ooit eens weggewaaid met zo'n goedkoop prul van een kampeerboer uit het oosten des lands (die ja). Dat NOOOIT weer! Nu slaap ik (en met mij al mijn gezinsleden) heerlijk door als het onweert of een beetje waait.
2CV Spécial, 1985, orga 2977, bleu des tropiques
-
- Regelmatige poster
Tom Duckpower schreef:
Kan de auto nog binnen staan ook...
En de kinderen kunnen komen logeren zonder in de weg te liggen
Grapjas
Dat is nou precies mijn grote angst als ik een grote tent ga kopen dat de hele kinder-bende meteen ook erbij wil komen liggen/staan/zitten hangen........
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
-
- Regelmatige poster
Wat jammer nou dat de tent uitverkocht is.Willem2 schreef:Ik vind dit ook wel een mooie
Hadden we met z'n allen op rij kunnen liggen.
Doe je vandaag hetzelfde als gisteren dan zal er morgen niets veranderen!
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Kan ik mijn eend bij jullie stallen, en zit er ook een smeerput in?Oma Duckpower schreef:Tom Duckpower schreef:
Kan de auto nog binnen staan ook...
En de kinderen kunnen komen logeren zonder in de weg te liggen
Grapjas
Dat is nou precies mijn grote angst als ik een grote tent ga kopen dat de hele kinder-bende meteen ook erbij wil komen liggen/staan/zitten hangen........
-
- Veelvuldig poster
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Als je een ruime tent wilt die je ook makkelijk kunt opzetten dan zou je ook kunnen kijken voor een Karsten-tent.Oma Duckpower schreef:Bedankt allemaal voor jullie reacties en tips.
Een combi-camp is geen optie voor ons. Waar moet ik dat ding weer laten, Anne wil er ook een aanschaffen ooit. Die moet dan ook weer hier geplaatst worden.
Verder zou ik persoonlijk dan ook de matrassen willen vervangen in die combi-camp. Anne heeft al kampeerspullen en het is nog lang tot volgend jaar zomer en op MP staat genoeg in de aanbieding.
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar een ruime tent, ruimte is voor mij gewoon het belangrijkste.
Dat opzetten, tja is niet eenvoudig, is ons ook in de tentenwinkel verteld maar voor ons geen probleem, nog niet tenminste. Comfort is op dit moment het belangrijkste.
We hebben nog even om ons te oriënteren en ik ga er ook van uit dat op de wereldmeeting er genoeg mensen zijn die ons helpen met het opbouwen van de tent, toch!!!
Niet goedkoop maar wel oerdegelijk en groot!
Malle Babbe
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!