2cv charleston 1/8

Alles over 2cv modelauto's en miniaturen
Egbert2CV
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Egbert2CV » ma 13 dec, 2010 02:41

2cvpieter schreef:ik ben trouwens zo brutaal geweest om gewoon bij altaya een abonnement aan te gaan, op mijn Nederlandse adres, eens kijken hoe ze daarop reageren, het is tot nu toe nog nooit gelukt zoiets, ik zie wel hoe ze reageren
't Is te proberen , met de Dinky-heruitgave-serie lukte het me ook na meerdere pogingen niet , via mijn "Franse" zuster uiteraard wel...

2cvpieter
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door 2cvpieter » ma 13 dec, 2010 18:16

leek me niet nodig aangezien er in miniaturen maar een topic met 2cv pieter is, maar zal de volgende keer proberen het advies van nosepicker te volgen ,hoewel ik daar geen held in ben
2cv6 azu-b 250

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » di 14 dec, 2010 08:59

Sympathiek dat je die moeite wil doen. Ook sympathiek als mensen zelf wat moeite willen doen om te zoeken.. ;)
Samen komen we er wel!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Egbert2CV
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Egbert2CV » di 14 dec, 2010 17:11

Met zoeken heb ik geen moeite , sterker nog ik had via je instellingen gevonden wat je bedoelt , maar als je nou gelijk je topic met naam en toenaam genoemd had...

schreef ik al eerder.

Op een ander forum heb ik meerdere topics , waarom zou dat hier niet zo zijn ? Terug naar het onderwerp , lijkt me...

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » di 14 dec, 2010 20:38

Hoi Etince2cv,
was niet direct een verwijzing naar jou, mocht je dat wel zo hebben gezien, excuus. 't Was algemener bedoeld, er wordt soms wat makkelijk 6x hetzelfde gevraagd en 6 x hetzelfde geantwoord, terwijl er met één zoekactie vaak veel info over een onderwerp te vinden is. Sommige mensen zijn daar wat makkelijk in zeg maar. Mocht het verkeerd begrepen zijn, nogmaals excuus. En right, on topic!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Alexandre
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Alexandre » do 23 dec, 2010 20:31

Ik heb vorige week het eerste deel van de Charleston gekocht. € 1,99, de motorkap met de grille.
Ziet er mooi uit. Als de eend gebouwd is zal hij heel wat wegen, alleen de motorkap weegt al 300 gr.
Ik vind het alleen veel te veel geld, er komen 100 delen, kosten per stuk € 10,50 incl. verzendkosten. Dus ruim 1000 Euro.
Ik denk niet dat het een succes wordt, ik kom de pakketjes maar sporadisch tegen in de tijdschriftenwinkels.
Ik heb nu een leuke minimotorkap aan de muur hangen.
Groeten en bij deze voor alle eendengekken de beste wensen voor 2011.
Alexandre

AZL57
Addicted user
Addicted user

Bericht door AZL57 » do 23 dec, 2010 22:14

Voor dat geld kun je ook een echte eend op de kop tikken ;-)
Maar zo'n model duikt misschien ook wel ooit weer op als complete bouwdoos lijkt me. Anders zijn het dure ontwikkelingskosten geweest.
diverse Citroens, wat anders.

sleurhut
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door sleurhut » vr 24 dec, 2010 13:01

inderdaad AZL57, het komt vaker voor dat ze diecast modellen later uitbrengen als plastic bouwkit met wat wijzigingen, zo heb je ook een dodge charger waar ze te lui geweest zijn schanieren aan te passen, je hebt dus van die grote haken die je moet klemmen, en de motor is gewoon een kale afdekplaat die je moet verven :lol: .

maar zo'n 1/8 eend zou wel gaaf zijn, als de serie het tot het einde haalt iig. helaas wel een charleston maar wat een badje afbeit en een busje spuitverf wel niet kan veranderen :P

Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Rossero » ma 3 jan, 2011 18:29

Ik heb in Frankrijk de motorkap aangeschaft.

Zelfs de eerste onderdelen passen met moeite in elkaar! De grille klik je niet zomaar in de kap. Ik betwijfel hoe goed de rest is.

Op de TV werd er veel reclame voor gemaakt, maar als het geen succes is kan de serie gewoon stop worden gezet, daar zit je dan met een halve eend ;)

Plaats reactie