bling bling

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
CitRoel
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Re: bling bling

Bericht door CitRoel » za 26 feb, 2011 20:50

sellavie schreef:Heeft iemand ervaring met het poetsmiddel; auto glym, super resin polish of doen jullie daar niet aan?
Ja, heb ik wel eens gebruikt bij een van m´n vorige auto´s. Als je lak lang geen onderhoud heeft gehad is het fijn om even de slechte laag aan te vallen met dit spul. Je haalt wel steeds een klein laagje van je lak omdat het een polijstmiddel is.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » zo 27 feb, 2011 09:40

ik laat al mijn auto's met zeer speciale nano was behandelen, eerst word de lak gepolijst daarna word de Nano was er in getrilt veel werk maar het resultaat is verbluffend goed! daarna was ik ze met dreft blijft altijd mooi. voor de ramen gebruik ik het zelfde, nu hoef ik nooit meer ruitenwissers aan als het regent! stroomt er namelijk gelijk af!!!

Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » zo 27 feb, 2011 09:52

Ramon schreef:ik laat al mijn auto's met zeer speciale nano was behandelen, eerst word de lak gepolijst daarna word de Nano was er in getrilt veel werk maar het resultaat is verbluffend goed! daarna was ik ze met dreft blijft altijd mooi. voor de ramen gebruik ik het zelfde, nu hoef ik nooit meer ruitenwissers aan als het regent! stroomt er namelijk gelijk af!!!
Waar jij zit regent het toch niet. :lol:

BasvanEerden
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door BasvanEerden » ma 28 feb, 2011 14:00

Dat zou ik niet te hard zeggen. Het kan behoorlijk hard regenen op de Balearen. Ook al is het eiland niet groot. Ik heb het geregeld beleefd op Mallorca.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak

sellavie
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door sellavie » za 5 mar, 2011 15:31

na het lezen van jullie reacties ben ik ff gaan googlen en ben bij Meguiars gaan kijken NXT gekocht en er gisteren opgesmeerd, nou dames en heren, blinken.... niet normaal. Het spul kostte wat, maar het resultaat is grandioos veel beter dan het schildpaddenspul wat ik er altijd opsmeerde. Goeie tip Arno

Plaats reactie