AK400 1975
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Bedankt allemaal voor de tips.
Met hefboom en gevoel is het gelukt! Prima tip dus.
Alle wielmoeren kwamen met veeeeel gepiep en gekraak los. Je wilt niet weten hoeveel roest ermee kwam. Vraag me dus af hoelang die velgen erop gezeten hebben. Ze zaten zelfs vast aan de wielplaten. Gelukkig is alles los en daar gaat het om.
Nog even op zoek naar nieuwe wielmoeren. Zet ze wel op m'n lijstje voor de A-markt.
Nu weer lekker verder sleutelen. Bedankt.
Met hefboom en gevoel is het gelukt! Prima tip dus.
Alle wielmoeren kwamen met veeeeel gepiep en gekraak los. Je wilt niet weten hoeveel roest ermee kwam. Vraag me dus af hoelang die velgen erop gezeten hebben. Ze zaten zelfs vast aan de wielplaten. Gelukkig is alles los en daar gaat het om.
Nog even op zoek naar nieuwe wielmoeren. Zet ze wel op m'n lijstje voor de A-markt.
Nu weer lekker verder sleutelen. Bedankt.
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ik snap dat vet altijd goed is, maar moet dat perse kopervet zijn? Zo ja, waarom?supercees schreef:of een beetje kopervet op het schroefdraad aanbrengen.
Alle beelden op een rij
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
En ja, zo zijn je wielmoeren los dankzij de hefboom, loop ik alweer tegen het volgende probleem aan.
Mijn ventilator komt niet los. Bout eruit, pijp op maat gemaakt, in de ventilator gestoken, flinke klappen links, rechts, boven, onder, maar alles wat er gebeurt hij komt niet los.
Moet ik (nog) harder slaan of is er andere slimme truc?
Mijn ventilator komt niet los. Bout eruit, pijp op maat gemaakt, in de ventilator gestoken, flinke klappen links, rechts, boven, onder, maar alles wat er gebeurt hij komt niet los.
Alle beelden op een rij
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
Ik heb het zelfde gehad, poelietrekker eroverheen en los kwam hij!hvdh schreef:En ja, zo zijn je wielmoeren los dankzij de hefboom, loop ik alweer tegen het volgende probleem aan.
Succes.
Citroen 2cv6 special 1986
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Moet je die natuurlijk wel hebben.2cvmaarten schreef: poelietrekker eroverheen en los kwam hij!
Ga eerst maar aan de slag met flink wat Kruipolie laten inwerken. Hopen dat hij daarna los komt. Duimen dus!
Alle beelden op een rij
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ja, zo ben ik ook begonnen. Helaas zit die 'te ruim' in het gat dus ben ik overgegaan op een passende pijp.2cvpieter schreef:ik zer er altijd het grote verlengstuk van mijn doppenset in
Nu doet de kruipolie z'n werk. Zaterdag eens een flink partijtje meppen!
Laatst gewijzigd door hvdh op vr 11 mar, 2011 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle beelden op een rij