Remlichten branden met contact uit
-
- Beginner
Remlichten branden met contact uit
Ik merkte vandaag als ik de sleutel uit het contact haal en op de rempedaal duw dat de achterlichten branden. kan mij iemand vertellen hoe dat komt??
Alvast vriendelijk bedankt
Alvast vriendelijk bedankt
klopt is normaal.
volgens mij ook verplicht via apk enz...
hoe het komt.. plus voor het contact richting remlichtschakelaar > lamp > massa
EDIT
http://www.2cv.nl/alledag/elek_schema.gif
check rechts onderin volg plus naar boven zie je dat hij direct aan de plus hangt
volgens mij ook verplicht via apk enz...
hoe het komt.. plus voor het contact richting remlichtschakelaar > lamp > massa
EDIT
http://www.2cv.nl/alledag/elek_schema.gif
check rechts onderin volg plus naar boven zie je dat hij direct aan de plus hangt
Listen to the bearded fellow
2cv6 Perrier edition, 2cv Custom PickUp, Burton, Rover 418SLD (Super Luxery Diesel), Austin Glider 1300
2cv6 Perrier edition, 2cv Custom PickUp, Burton, Rover 418SLD (Super Luxery Diesel), Austin Glider 1300
-
- Beginner
-
- Gebruiker
remlichten branden
@gerard: onzin, de remlichten bij alle moderne Eenden zitten niet via contact geschakeld maar direct op +
ik keek ook even raar op van jou opmerking gerard..
heb op mijn bureau een kabelboom van zowel een club als een special liggen en beide zijn exact hetzelfde!
dit betekend dus dat de remlichtschakelaar hetzelfde is aangesloten.
heb op mijn bureau een kabelboom van zowel een club als een special liggen en beide zijn exact hetzelfde!
dit betekend dus dat de remlichtschakelaar hetzelfde is aangesloten.
Listen to the bearded fellow