Joe, die ken ik dan weer niet.....
Wel een ronde schakelaar met een pijl erop, die je kunt draaien. zet je je stadslicht aan, draai aan de knop, dan brandt die kant van de parkeer verlichting (stadslicht voor en achterlicht aan de kant die geslecteerd is met die draaiknop)
De uittrek knop, met vaak daarboven een oranje lampje (of igg in de buurt) is meestal voor het mistachterlicht.
omdat dit een "optie" was op de meeste eenden (met name specials, vandaar ook het ronde knopje ipv een rechthoekige) en deze er nogal snel "afgereden" wordt / werd, bleef het knopje ongebruikt over.
Bij eenden (specials) die later zijn uitgevoerd met een dak met achterruit verwarming, wordt dat knopje / lampje dan weer vaak gebruikt om de achterruitverwarming aan te sturen.
Ik heb het trekknopje bv voor de achterruit verwarming, en later als "toeterkeuze" schakelaar gebruikt. De knop met de pijl die kan draaien doet bij mij dienst als knipperlicht schakelaar.
Er is nog een andergevormd rond draaiknopje, maar daar staat vaak een ruitenwisser logotje op, dat zou voor zich moeten spreken, toch....