Hier is het topic met mij dan!
Hier is het topic met mij dan!
Hier issie dan, ik moest even tijd vinden
Ik ben dus Tha_Duck, in het echte leven: . Ik woon en ben op dit moment 1 jaar ouder dan mijn eend (die is 29).
Ik roep al jaren dat ik een eend wil, maar het kwam er nooit van. Nu heb ik dan toch de stap genomen en een gele met zwarte kappen voor gekocht. Er zit natuurlijk voldoende roest op, maar ik hoop er de komende jaren wat tijd en geld in te gaan stoppen om hem op te knappen. Het hoeft geen auto te worden die 100% strak in de lak zit, maar een goede en veilige auto lijkt me wel prettig.
Mijn eend komt dus uit '82 en heeft volgens de teller 80.000 gelopen (maar dat zal wel 3x rond zijn geweest). Het is een 2CV6, en het rijdt super!
Hierbij een mooie foto (van de vorige eigenaar, ik heb nog geen tijd gehad):
Nou, jullie zullen me wel vaak zien want ik heb 2 linkerhanden en geen verstand van auto's (ik zit in de IT). Dus ik zal wel eens hulp nodig hebben. Hopelijk wordt ik net zo slim met de eend als de mensen hier, en kan ik over een paar jaar andere mensen helpen!
Tot zover mijn welkom topic, vraag maar als je iets wil weten!
En: HOI![/url]
Ik ben dus Tha_Duck, in het echte leven: . Ik woon en ben op dit moment 1 jaar ouder dan mijn eend (die is 29).
Ik roep al jaren dat ik een eend wil, maar het kwam er nooit van. Nu heb ik dan toch de stap genomen en een gele met zwarte kappen voor gekocht. Er zit natuurlijk voldoende roest op, maar ik hoop er de komende jaren wat tijd en geld in te gaan stoppen om hem op te knappen. Het hoeft geen auto te worden die 100% strak in de lak zit, maar een goede en veilige auto lijkt me wel prettig.
Mijn eend komt dus uit '82 en heeft volgens de teller 80.000 gelopen (maar dat zal wel 3x rond zijn geweest). Het is een 2CV6, en het rijdt super!
Hierbij een mooie foto (van de vorige eigenaar, ik heb nog geen tijd gehad):
Nou, jullie zullen me wel vaak zien want ik heb 2 linkerhanden en geen verstand van auto's (ik zit in de IT). Dus ik zal wel eens hulp nodig hebben. Hopelijk wordt ik net zo slim met de eend als de mensen hier, en kan ik over een paar jaar andere mensen helpen!
Tot zover mijn welkom topic, vraag maar als je iets wil weten!
En: HOI![/url]
Laatst gewijzigd door Tha_Duck op za 19 aug, 2023 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Welkom, (waar begin je aan, hahahaha)
Heb je een Club of een Special? Lekker kleurtje, en geniet van het mooie weer.
Wist je dat een eend uitermate geschikt voor woon/werk? Zeker op de terug weg kun je heerlijk onthaasten en relaxed thuiskomen!
Geniet ervan!!
Heb je een Club of een Special? Lekker kleurtje, en geniet van het mooie weer.
Wist je dat een eend uitermate geschikt voor woon/werk? Zeker op de terug weg kun je heerlijk onthaasten en relaxed thuiskomen!
Geniet ervan!!
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Gefeliciteed met je mooie gele eend!
Is inderdaad de ex-eend van Yuri uit Oldenzaal, oftewel Yellow Deendger.
Hij is volgens mij al een tijdje eend-rijder af
Veel plezier gewenst met het eendrijden, en je hebt het leukste forum van Nederland gelukkig al gevonden
Oh ja, deze foto komt uit 2006 toen ik mijn Dyane net had:
Is inderdaad de ex-eend van Yuri uit Oldenzaal, oftewel Yellow Deendger.
Hij is volgens mij al een tijdje eend-rijder af
Veel plezier gewenst met het eendrijden, en je hebt het leukste forum van Nederland gelukkig al gevonden
Oh ja, deze foto komt uit 2006 toen ik mijn Dyane net had:
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Veelvuldig poster
Re: Hier is het topic met mij dan!
WelkomTha_Duck schreef:ben op dit moment 1 jaar ouder dan mijn eend (die is 29).
En wat er ook mislukt met sleutelen aan je eend. Ik heb alle vertrouwen dat je dat ene jaar voor blijft lopen
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special