stoelen
stoelen
hoeveel zijn deze stoelen ongeveer waard?
ik heb juist dezelfde, pas voor 100€ verkocht, is dit te weinig?????
zijn dit gs stoelen?
groetjes
hans
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Zitter er, net zoals in je eend, van die rubbers in?hanzz schreef:ze zijn van skai
met overtrek....
ma volges mij zijn het dus gs stoelen...
In mijn GS zitten die er namelijk wel in, ze lijken er wel op maar die handel, vooraan de stoelen herken ik niet.
Om mijn GS stoelen naar voren/achteren te verstellen heb ik een kort pookje die je een kwartslag moet draaien.
Maar goed, voor het zelfde geld zijn er verschillende modellen, die van mij zitten in een '78-er club C-matic.
ma ik las da hier: http://www.rekup.net/blackattack/follie ... /index.htm
daar zo ongeveer intmidden van de pagina, juist voor die foto vande zetels
hans
daar zo ongeveer intmidden van de pagina, juist voor die foto vande zetels
hans
AH heeft hij die supergeile eend nog steeds??(sorry voor mijn woordkeuze iets anders komt er niet bij me op bij deez).
100 euro is niets te veel en niets te weinig hoor, als de staat nog goed was. Ik moest laatst (schrik niet) 300 euro neertellen voor midden en achterbank voor mijn t2 bus!!! Soms vind ik de bedragen die gevraagd worden echt crimineel. Vooral als het om die dingen gaat die niet meer zo voor handen zijn.
100 euro is niets te veel en niets te weinig hoor, als de staat nog goed was. Ik moest laatst (schrik niet) 300 euro neertellen voor midden en achterbank voor mijn t2 bus!!! Soms vind ik de bedragen die gevraagd worden echt crimineel. Vooral als het om die dingen gaat die niet meer zo voor handen zijn.
You can't pee like a puppy if you want to run with the wolves!!!
-
- Veelvuldig poster