Goedemiddag alleaal,
Jullie zullen wel denken, waggel 2012 ! wat raar we zijn nog druk bezig met 2011.
Maar toch wil ik heel graag jullie aandacht voor het volgende.
Na veel zoeken zijn we nu twee keer in almere haven geweest. en dat was leuk voor zo lang het duurde.
Maar het word tijd dat waggel weer WAGGEL word.
Dat kan echter echt niet meer zoals we het tot nu toe deden. De laatste 2 meetings zijn door maximaal 6 personen georganiseerd en het resultaat was wat jullie gezien hebben en allemaal een mening over hebben.
Om dit beter te gaan doen willen we een echte commissie in het leven roepen die de volledige vrijheid krijgt waggel neer te zetten zoals het behoord te zijn.
Maar door voor hebben we dus mensen nodig die niet alleen schrijven wat er anders moet maar ook echt in actie willen komen en bv een nieuwe terrein vinden met alles was daarbij hoort.
meld je dus aan als vrijwilleger en organisator van Waggel 2012 en druk je stempel op de nieuwe waggel
aanmelden kan via mij of via bestuur@ccnl.nl
echt doen nu he !!
Waggel 2012
- citrorent
- Beginner
- Contacteer:
Waggel 2012
----------------------------------
3x 2cv6
1x ds
1x hy
1x Besteleend aanhanger
3x 2cv6
1x ds
1x hy
1x Besteleend aanhanger
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik overweeg om jullie mee te helpen met de organisatie van Waggel 2012, want ik heb goede herinneringen aan de 3 (of 2?) keer dat ik die in de Beekse Bergen heb bezocht.
Allereerst wil ik graag weten of het weekend van Waggel 2012 al vaststaat, want ik heb bijvoorbeeld al min of meer toegezegd dat ik van 25 t/m 29 juli naar de Duitse Nationale meeting ga.
(Ik stuur ook nog even een e-mailtje)
Groet,
Allereerst wil ik graag weten of het weekend van Waggel 2012 al vaststaat, want ik heb bijvoorbeeld al min of meer toegezegd dat ik van 25 t/m 29 juli naar de Duitse Nationale meeting ga.
(Ik stuur ook nog even een e-mailtje)
Groet,