Handboek 2CV
-
- Regelmatige poster
Handboek 2CV
Ik begrijp dat dit boek nieuw is april 2011). Ik heb het net in huis. Ik weet reclame maken mag niet hier toch is dit voor ons eendrijders denk ik heel goed nieuws. Ik zal jullie dus niet bestoken met meer info, mocht Google je niet helpen kan je altijd een PBtje sturen.
Ernst-Jan
Ernst-Jan
Ben herintreder! Mijn eerste auto was een eend, En we rijden weer in een blauwe Cub uit '86. Verder Honda CX500, Jawa 640
Stomtoevallig heb ik daar vorige week nog een stukje in getypt.Rossero schreef:misschien een mooie aanvulling voor dit topic?
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=10283
Zelf vind ik dit een hele verbetering t.o.v. eendelogie.
Tja, dan zou ik ook wel andere zaken weten om op te letten
@ Twécévé: Weet je ongeveer naar wat voor soort boek je op zoek bent? Aan welk doel moet dat voldoen?
Volgens mij staat zeker 80% van het oorspronkelijke eendelogie er ook nog in hoor. Al te opzichtige open deuren zijn geschrapt. En er is een forse aanvulling m.b.t. revisie in gekomen.
@ Twécévé: Weet je ongeveer naar wat voor soort boek je op zoek bent? Aan welk doel moet dat voldoen?
Volgens mij staat zeker 80% van het oorspronkelijke eendelogie er ook nog in hoor. Al te opzichtige open deuren zijn geschrapt. En er is een forse aanvulling m.b.t. revisie in gekomen.