van m'n ami 6 (6 volt) slaat de benzine meter direkt helemaal uit naar rechts zodra ik het contact aanzet . de tank zit half vol. als ik alles keurig netjes aansluit gebeurt er niks maar zodra ik de meter inbouw en het huis dus contact maakt met massa van het dashboard slaat de meter pas uit.
ik heb het mechaniek eens goed bekeken en bij de 6 volt (jeager) zit een draadje van de spoel in direkt contakt met het huis . dat is niet het geval bij een 12volt uitvoering. vreemd . schakelingen veregeleken in de vraagbaak.... geen verschil.
wat zou er nou mis zijn ?
ik moet er wel aan toevoegen dat ik een nieuwe moderne vlotter gebruik in een kunststoftank.
benzinemeter
benzinemeter
als je je sokken maar aanhoudt !
-
- Gebruiker
- Contacteer:
geen effect stekkertjes los of vast.
ik heb het geprobeert met alles los maar alleen de plus achter op het metertje.
geen reaktie natuurlijk met contact aan behalve als ik het huis tegen massa aan hou. dan slaat ie vol uit. .
plus op de plus pool en direkte massa op de min pool ook geen reaktie. wel als ik dan het huis tegen massa hou.
hihi... dat mag toch niet !
toch ziet alles er zeer origineel uit daarbinnen...
ik heb het geprobeert met alles los maar alleen de plus achter op het metertje.
geen reaktie natuurlijk met contact aan behalve als ik het huis tegen massa aan hou. dan slaat ie vol uit. .
plus op de plus pool en direkte massa op de min pool ook geen reaktie. wel als ik dan het huis tegen massa hou.
hihi... dat mag toch niet !
toch ziet alles er zeer origineel uit daarbinnen...
als je je sokken maar aanhoudt !
-
- Gebruiker
- Contacteer: