ik vind het wel leuk die st.Mihiel meeting maar het is wel bijna 300km omrijden volgens mij....CitroenAZU schreef:Het weekend ervoor is weer de pré wereldmeeting/verzamelmeeting van de CCR in st.Mihiel (dep. 55, Meuse) dat ligt zo'n 35 km van Verdun af. Het is op camping 'base de plein air'.Doris D. schreef:Mocht er elders nog een pre-meeting zijn is dat ook wel leuk natuurlijk. (zoals in Zweden in Storangen, bij Patrick en Marian)
inschrijving Wereldmeeting
-
- Gebruiker
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Heb gemaild en reactie gehad dat brief onderweg is.
Maar na 2 weken na verzenden nog niks ontvangen.
Blijkbaar werkt de post in Frankrijk niet zo vlot.
Nog even laten weten aan de vrijwilligers organisatie dat brief nog niet aangekomen is.
Is er iemand die weet welke handelaren van 2cv onderdelen er aanwezig zijn met een stand op de wereldmeeting?
Kan dan op voorhand al eens kijken op hun site wat ik kan gebruiken.
Maar na 2 weken na verzenden nog niks ontvangen.
Blijkbaar werkt de post in Frankrijk niet zo vlot.
Nog even laten weten aan de vrijwilligers organisatie dat brief nog niet aangekomen is.
Is er iemand die weet welke handelaren van 2cv onderdelen er aanwezig zijn met een stand op de wereldmeeting?
Kan dan op voorhand al eens kijken op hun site wat ik kan gebruiken.
-
- Veelvuldig poster
Ik heb gisteren eindelijk mijn inschrijving ontvangen (na ongeveer 2 maanden) nummer (uit mijn hoofd) 5164!! dus al meer dan 5000 inschrijvingen! gaar een drukke meeting worden!
o ja, ze hebben een heel mooi digitaal formulier op de site, waar je je in kon schrijven, en wat doen ze; inschrijving en enveloppe met de hand schrijven en opsturen.... iemand daar heeft nu wel een lam handje denk ik
greetzzzzzzzz, Rusty
o ja, ze hebben een heel mooi digitaal formulier op de site, waar je je in kon schrijven, en wat doen ze; inschrijving en enveloppe met de hand schrijven en opsturen.... iemand daar heeft nu wel een lam handje denk ik
greetzzzzzzzz, Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
niet vooringeschreven, ik ga toch!!!
Helaas, wel alleen, of, nou ja, ook wel lekker natuurlijk. Mijn broer zou meegaan, maar zijn geplande operatie is natuurlijk precies in die week....
Ik denk erover om zondag weg te gaan, en dan die pre-meeting te bezoeken in st. mihiel? Is dat wat? Ik kan zou snel nergens echt info daarover vinden.
Helaas, wel alleen, of, nou ja, ook wel lekker natuurlijk. Mijn broer zou meegaan, maar zijn geplande operatie is natuurlijk precies in die week....
Ik denk erover om zondag weg te gaan, en dan die pre-meeting te bezoeken in st. mihiel? Is dat wat? Ik kan zou snel nergens echt info daarover vinden.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ok, top, maar is er ook een adres of zo iets te vinden ergens?
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nou, top bedankt voor de info.
Blijkt dat pa en ma ook gaan via Saint Mihiel, komen dan van een Duitse meeting af, op weg naar de WM.
De eend ff een beurt geven nog, ff andere sproeiers steken, audio ff upgraden, tent checken en klaar dan!
Heb er echt onwijs veel zin in!!!
Wellicht alleen nog ff zien of ik (voor het geval dat ) een bijrijder voor de terug weg kan vinden, met rijbewijs. Heen zal wel lukken, maar terug zie ik een klein beetje tegenop om eerlijk te zijn....
Blijkt dat pa en ma ook gaan via Saint Mihiel, komen dan van een Duitse meeting af, op weg naar de WM.
De eend ff een beurt geven nog, ff andere sproeiers steken, audio ff upgraden, tent checken en klaar dan!
Heb er echt onwijs veel zin in!!!
Wellicht alleen nog ff zien of ik (voor het geval dat ) een bijrijder voor de terug weg kan vinden, met rijbewijs. Heen zal wel lukken, maar terug zie ik een klein beetje tegenop om eerlijk te zijn....
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
inschrijving Wereldmeeting
Hier inschrijfnummer 571, (geboekt tijdens de WM in Most) en bijna gereed voor Salbris ! Nog ff versnellingsbak wissellen, maar dat zal wel gaan lukken.
Ennu AK350; zoals gezegd; als je zin hebt, kom maar langs! Ben de hele week s'avonds thuis aan de Aca aan het werken. De koffie is bruin, het bier staat koud of anders een flesje wijn met een Frans kaasje erbij... Alvast een pre- pre- meeting
Ennu AK350; zoals gezegd; als je zin hebt, kom maar langs! Ben de hele week s'avonds thuis aan de Aca aan het werken. De koffie is bruin, het bier staat koud of anders een flesje wijn met een Frans kaasje erbij... Alvast een pre- pre- meeting
LangeAcaRijder, die geen zonneklep nodig heeft.
-
- Gebruiker
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wij gaan met de Eend via het 1e Flämische Weinhaus Treffen aan de Moezel naar
Salbris met inschrijvingsnummer 3949.
Groet van
Jesper
Salbris met inschrijvingsnummer 3949.
Groet van
Jesper
[ www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/photos/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)
2CV6 Spécial (1990), Acadiane (1985), 2CV Spécial (1976)