V-snaar maakt geluid
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
V-snaar maakt geluid
Mijn v-snaar maakt een raar geluid, alsof hij te strak staat. Ik heb de spanning gecontroleerd en deze was goed. Aangezien hij er al 2 jaar op zit maar een nieuwe gehaald. Echter dit was niet de oplossing voor het probleem. Ik heb de snaar losser gezet maar dat helpt niet. Als ik er siliconen spray op spuit is het geluid een paar dagen weg dus het komt echt van de snaar en niet van de dynamo. Kunnen de poelie's versleten zijn?
-
- Regelmatige poster
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vanavond eindelijk eens tijd en droog weer om naar mijn eend te kijken (garage staat vol met bouw materialen). Kapje er af, geluid blijft, met een laser-lampje langs de poelie's geschenen maar kon geen knik in de v-snaar ontdekken. Komt er een buurman langs en vraagt wat het probleem is. Zijn advies is om de poelie's eens op te schuren. Dat dan meer eens gedaan en warempel het geluid is weg. Ik heb nooit geweten dat deze buurman iets van auto's weet.
Ik hoor nu wel weer een nieuw piep geluid, het is niet de dynamo maar komt meer van achteren. Zou de motorsteun bij de versnellingsbak kunnen zijn of het druklager. Is in ieder geval niet luid genoeg om mij zorgen over te maken.
Ik hoor nu wel weer een nieuw piep geluid, het is niet de dynamo maar komt meer van achteren. Zou de motorsteun bij de versnellingsbak kunnen zijn of het druklager. Is in ieder geval niet luid genoeg om mij zorgen over te maken.
Schultenbräu das ist mein Bier !