Motorkapisolatie laat los
Motorkapisolatie laat los
Ik heb een paar maanden terug motorkapisolatie aangebracht met bison tix. Nu gaat deze op sommige plekken al een beetje hangen. Is dat te verhelpen zonder de complete isolatie te verwijderen?
-
- Veelvuldig poster
-
- Addicted user
- Contacteer:
spuitlijm werk al helemaal niet, ik heb alle varianten al getest en de bisonkit werkt nog het beste. Je moet gewoon beide delen insmeren en echt minimaal 10 minuten wachten. Het lijkt lang, maar de lijm moet hechten aan de oppervlakten en dan pas aan elkaar.
PS gewoon radiatorkwast gebruiken en 1cm van de haren afknippen. Daarnaast pot thinner om de kwast elke keer mee schoon te houden, zo kan je lang blijven werken.
PS gewoon radiatorkwast gebruiken en 1cm van de haren afknippen. Daarnaast pot thinner om de kwast elke keer mee schoon te houden, zo kan je lang blijven werken.
-
- Veelvuldig poster
hoeft niet, bisontix gebruiken inderdaad. aandrukken is vast, en nooit meer los.Bull Frog Bleu schreef:.
Ga denk ik eerdaags de kap eraf halen en op zijn kop leggen dan werkt de zwaartekracht de goede kant op
ik heb het ook gebruikt en met 122 km/uur op de tomtom laat er niets los, nu al een paar duizend kilometer:

2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
Heb je het alweer over kitbackfire schreef:spuitlijm werk al helemaal niet, ik heb alle varianten al getest en de bisonkit werkt nog het beste. Je moet gewoon beide delen insmeren en echt minimaal 10 minuten wachten. Het lijkt lang, maar de lijm moet hechten aan de oppervlakten en dan pas aan elkaar.

Maar een radiatorkwast is ook wel een goed idee, zal eens kijken wat ze bij de Action hebben. Als je kwasten van een euro per stuk hebt is het niet zo erg om ze weg te doen na het lijmen.