Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
- André Post
- Heavy user
De HY heb ik een paar weken geleden nog gezien.
Hij is gekocht door een nederlandse vrouw die er nu al weer een paar jaar probleemloos mee stuurt.
Er kwamen wel weer wat roestplekjes door maar zag er algemeen goed uit.
Ik geloof dat het de bedoeling is dat buurman die plekken aanpakt.
Hij is gekocht door een nederlandse vrouw die er nu al weer een paar jaar probleemloos mee stuurt.
Er kwamen wel weer wat roestplekjes door maar zag er algemeen goed uit.
Ik geloof dat het de bedoeling is dat buurman die plekken aanpakt.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- André Post
- Heavy user
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Als dankbaarheid lijkt mij anders toch dat je niks anders rijdt dan een 2CV?(zegt degene die een Dyane rijdt)Twécévé schreef:Als eerbetoon en uiting van dankbaarheid voor wat Citroen ons in de 2CV heeft gegeven vind ik dat 2CV rijders als 2e auto toch wel een Citroen horen te rijden hoor!! Daarom bewegen wij ons gezinsmatig voort in een Xantia.
Wie een kuil graaft voor een ander, houdt zand over!!!
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb een half jaar lang een BX gehad. Ik kan niet zeggen dat ik een half jaar lang BX gereden heb. Wel veel met het openbaar vervoer moeten gaan en hoge reparatie kosten gehad. Toen ik de auto weer eens naar de dealer moest brengen stond daar een Opel te koop. Ik heb de BX daar gelaten en heb de Opel mee genomen. Daarna alleen maar Opel gereden. De 2cv is een goede auto, maar een andere citroen zal ik niet zo snel meer kopen.Twécévé schreef:Als eerbetoon en uiting van dankbaarheid voor wat Citroen ons in de 2CV heeft gegeven vind ik dat 2CV rijders als 2e auto toch wel een Citroen horen te rijden hoor!! Daarom bewegen wij ons gezinsmatig voort in een Xantia.
-
- Regelmatige poster
Een BX ruilen voor een Opel.... Ik had t juist andersom gedaan. Kl*te Duitse stuiterbakken.Boudewijn schreef:Ik heb een half jaar lang een BX gehad. Ik kan niet zeggen dat ik een half jaar lang BX gereden heb. Wel veel met het openbaar vervoer moeten gaan en hoge reparatie kosten gehad. Toen ik de auto weer eens naar de dealer moest brengen stond daar een Opel te koop. Ik heb de BX daar gelaten en heb de Opel mee genomen. Daarna alleen maar Opel gereden. De 2cv is een goede auto, maar een andere citroen zal ik niet zo snel meer kopen.Twécévé schreef:Als eerbetoon en uiting van dankbaarheid voor wat Citroen ons in de 2CV heeft gegeven vind ik dat 2CV rijders als 2e auto toch wel een Citroen horen te rijden hoor!! Daarom bewegen wij ons gezinsmatig voort in een Xantia.
Wie een kuil graaft voor een ander, houdt zand over!!!
- André Post
- Heavy user
Oh? Mijn BX heb ik nu bijna 15 jaar maar geen hoge reparatie kosten meer gehad na het vervangen van alle hydaulische druk leidingen naar achteren.Boudewijn schreef:Ik heb een half jaar lang een BX gehad. Ik kan niet zeggen dat ik een half jaar lang BX gereden heb. Wel veel met het openbaar vervoer moeten gaan en hoge reparatie kosten gehad. Toen ik de auto weer eens naar de dealer moest brengen stond daar een Opel te koop. Ik heb de BX daar gelaten en heb de Opel mee genomen. Daarna alleen maar Opel gereden. De 2cv is een goede auto, maar een andere citroen zal ik niet zo snel meer kopen.
Dat is nu iets van 12 jaar geleden.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ow, leuk, net bij 2 van die krengen een audio systeem ingebouwd.
Broer heeft er 1, maatje heeft er ook 1, beiden hebben ook nog een GTI (echte) waarvan die van mijn maat voorzien is van het snellere blok uit de BX 16v.
Hard als een plank, maar die dingen gaan wel lekker de hoek om.
Broer heeft er 1, maatje heeft er ook 1, beiden hebben ook nog een GTI (echte) waarvan die van mijn maat voorzien is van het snellere blok uit de BX 16v.
Hard als een plank, maar die dingen gaan wel lekker de hoek om.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed