Veerpot
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Veerpot
Welke moeren van de veerpot moet ik nu los draaien om de veerpot te verwijderen.
ik ben bezig met de linker veerpot. Als ik met het gezicht naar de pot sta, draai ik de rechterbuiten moer (46) los. Klopt het dat de pot dan naar rechts schuift? Dat is de bout welke rechts van de steun zit. De linker zit volgens mij vastgelast aan de steun, klopt dat?
ik ben bezig met de linker veerpot. Als ik met het gezicht naar de pot sta, draai ik de rechterbuiten moer (46) los. Klopt het dat de pot dan naar rechts schuift? Dat is de bout welke rechts van de steun zit. De linker zit volgens mij vastgelast aan de steun, klopt dat?
De moeren aan de binnen kant. Dan kun je de bus naar voren/achteren schuiven en de trekstangen door de open gleuf inclusief veerbot verwijderen.
Als het al een tijdje vast zat kan het wel eens moeilijk gaan ivm roest. Dus voordat je begint de handel vol kruipolie zetten.
Gaat het niet, gewoon de moer doorslijpen en vervangen door een nieuwe kost niet het einde maar voorkomt veel ergernis.
Als het al een tijdje vast zat kan het wel eens moeilijk gaan ivm roest. Dus voordat je begint de handel vol kruipolie zetten.
Gaat het niet, gewoon de moer doorslijpen en vervangen door een nieuwe kost niet het einde maar voorkomt veel ergernis.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Moderator
Yep En duidelijk Gerard. Tip: http://forum.2cv.nl/search.php .
Sowieso een tip, om niet voor elke vraag een nieuw topic te starten, maar kijken of je al iets kunt vinden (er staat hier al veel hoor! ). Vaak kun je dan al vooruit, anders kun je ook en in een bestaand topic verder gaan met je vraag.
Over die moeren, ik lees dat je de WD40 z'n werk doet. Anders slijptol of sokkentang..
Sowieso een tip, om niet voor elke vraag een nieuw topic te starten, maar kijken of je al iets kunt vinden (er staat hier al veel hoor! ). Vaak kun je dan al vooruit, anders kun je ook en in een bestaand topic verder gaan met je vraag.
Over die moeren, ik lees dat je de WD40 z'n werk doet. Anders slijptol of sokkentang..
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De moer welke over deze bus zit is deze draaibaar op de schroefdraad of zit deze vast op de bus?AK freak schreef:De 46 moer die aan de veerpot kant zit losdraaien richting veerpot. Dan komt de bus waarover ze draaien los en die kun je dan weg van de veerpotschuiven richting trekoog. Dan komt de veerpot los.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
En waar kan ik je beschrijving vinden? Moet ze namelijk gaan monteren.Gerard2cv schreef:De afstellingen van deze moeren heb ik al vele malen beschreven
Alle beelden op een rij
www.h2vormgeving.nl/vidal
www.h2vormgeving.nl/vidal