Gespot!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Vanmiddag gespot in een Apeldoornse parkeergarage: de Galva-Eeend.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV ('79) | Dyane ('81) | GS ('79)
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vanmiddag gespot in een Haarlemse parkeergarage.
En na enkele meters weer buiten te zijn, kwam ik nóg een mooie rooie tegen.
En na enkele meters weer buiten te zijn, kwam ik nóg een mooie rooie tegen.
Ami 8 Club (1970)
gespot
Tijdens mijn vakantie op noord Cyprus (het door de turken bezette gedeelte) kwam ik een Transat tegen met een lokaal kenteken.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: gespot
Interessant! Heb je daar een foto van?Ger schreef:Tijdens mijn vakantie op noord Cyprus (het door de turken bezette gedeelte) kwam ik een Transat tegen met een lokaal kenteken.
Het was vandaag een superdag voor een goeie toerrit met de Transat, dus ik ben van Nederhorst den Berg naar Hoek van Holland gereden zonder snelwegen te gebruiken . 's Avonds (over de snelweg) terug via Nieuwerkerk a/d IJssel naar A'dam
Rond 18u kwam haalde ik op de A20 t.h.v. Rotterdam een rode Dyane met lichtbruine flanken, extra lampen op de voorbumper en motorkapvasthouders in. Naar elkaar gezwaaid natuurlijk. Ik heb de bestuurder op diverse meetings gezien, maar ik ken z'n naam niet
Transat
Helaas geen foto, door de snelheid waamee we elkaar tegen kwamen. Ik denk dat er op Cyprus weinig Eenden rond rijden, waarschijnlijk was dit de enige Transat.
Heb nog een paar dagen met de kamera in aanslag rond gelopen maar ze liet zich helaas niet zien.
Heb nog een paar dagen met de kamera in aanslag rond gelopen maar ze liet zich helaas niet zien.
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Gisteren vanaf Rolduc terug naar huis gereden en de TomTom op "kortste route" ingesteld. Onderweg een rode eend tegengekomen, nog een zwart grijze Charlston in de buurt van Meijel. In Horn stond een rode Aka geparkeerd en toen we in Neerkant op het terras zaten kwam er nog een Charlston voorbij rijden.
Schultenbräu das ist mein Bier !