Slecht starten na grote beurt
Slecht starten na grote beurt
Poosje terug heb ik schadeherstel laten doen bij gerespecteerde eendenboer. Gelijk grote beurt laten uitvoeren. De eend reed voelbaar beter op één dingetje na: voorheen was het starten-lopen. Nu is het maar afwachten.
Vanochtend bijv. heel slecht starten (vochtig weer, slechte bougiekabels?) maar ook na een werkdag als de eend in een droge parkeergarage heeft gestaan. Eend slaat soms ook prima in 1 x aan maar dat lijkt steeds uitzonderlijker te worden.
Waar moet ik mee beginnen?
Vanochtend bijv. heel slecht starten (vochtig weer, slechte bougiekabels?) maar ook na een werkdag als de eend in een droge parkeergarage heeft gestaan. Eend slaat soms ook prima in 1 x aan maar dat lijkt steeds uitzonderlijker te worden.
Waar moet ik mee beginnen?
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Dus als je hard remt slaat ie af?Twécévé schreef:Wellicht wel want onlangs moest ik remmen en toen ik stil stond sloeg mn motor af. Dat duidt wellicht ook op de stationaire regelschroef?
Hebben ze misschien de pakking van de carb vervangen?
Daar is een foute serie van in omloop geweest, waarbij een gat in de pakking verkeerd zit.
heeft mijn eend ook last van, beetje gas geven bij afremmen helpt.
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
mijn eend kreeg daar ook last van..zo geheel spontaan
Heb de carb inmiddels gedemonteerd en ga er maar een revisiesetje tegenaan gooien. De reserve carb krijg ik ook niet goed afgesteld.Lijkt erop alsof de choke steeds open staat...

Heb de carb inmiddels gedemonteerd en ga er maar een revisiesetje tegenaan gooien. De reserve carb krijg ik ook niet goed afgesteld.Lijkt erop alsof de choke steeds open staat...
2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.