hier nog een gegadigde voor de bekleding.....David schreef:Laat ik nou al heel lang op zoek zijn naar de Charleston bekleding in een soort skai uitvoering.drmatiz schreef:Klopt, maar ik dacht zo in eerste instantie een standaard Charleston interieur te doen. Het idee is om te beginnen met een redelijke basic Burton en in de seizoenen daarna steeds meer te prutsen en perfectioneren, als het ding eerst maar eens rijdt. Ik ben vrij handig met naaimachines, dus ik kan dat vast zelf wel eens in elkaar zetten met geruit grijs skaileer.
Maar dat is van later zorg. Eerst mij beoogde co-bouwer (Pa) overtuigen....
Ik heb kinderen, maar vind het ruitmotief juist zo mooi in het prijs.
Dus als je iets gaat maken hou ons dan op de hoogte.
Succes in ieder geval!
Greetz David
Wat is er bijzonder aan de Charleston?
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Klopt hij is in het echt knal blauw en inmiddels ook een stuk mooier.Rossero schreef:echter niet de kleuren van die Burton in het echt
Een club dashboard past wel maar staat niet, ik zou de tellers van burton uitrusten in de kleur van de charleston teller (bruin meen ik)
Hij was hier nog ver van af.
-
- Regelmatige poster
Stel dat je de Burton weer eens zat bent dan kan daar altijd weer een eend van gemaakt lijkt me. De basis blijft intact. Liever een Burton (of welk ander koetsje ook) dan de sloop!
Ben herintreder! Mijn eerste auto was een eend, En we rijden weer in een blauwe Cub uit '86. Verder Honda CX500, Jawa 640
-
- Veelvuldig poster
Stond laatst een koets en al het plaatwerk van de eerste generatie rood/zwarte charleston te koop. Is dat de donor voor deze burton?
Zag er niet verkeerd uit en zelfs de originele rode koplampen ontbraken niet. Steolen en bankje achter nog in de originele pied de coq bekleding. Zonde voor 2cv maar dat maakt andere charlestons nog weer een stukje specialer
Zag er niet verkeerd uit en zelfs de originele rode koplampen ontbraken niet. Steolen en bankje achter nog in de originele pied de coq bekleding. Zonde voor 2cv maar dat maakt andere charlestons nog weer een stukje specialer

Citroén rolls better than a Rolls!